Cursor wspiera działania sprzedażowe AkzoNobel

Cursor z Grupy OEX kontynuuje współpracę z firmą AkzoNobel, właścicielem takich marek, jak: Dulux, Nobiles, Sadolin czy Hammerite. Umowa obejmuje działania w ponad 200 lokalizacjach w całej Polsce. Współpraca polega na wsparciu sprzedaży farb AkzoNobel w międzynarodowych sieciach handlowo-budowlanych: Castorama, Leroy Merlin, Obi czy Praktiker.

To już kolejny sezon wspólnych akcji promocyjnych. Pierwsze projekty dla producenta farb i lakierów zostały zorganizowane ponad 10 lat temu. W 2008 roku Cursor przejął pełną odpowiedzialność za działania doradcze i merchandisingowe AkzoNobel w marketach budowlanych w całym kraju. Dodatkowo w ciągu ostatnich 5 lat Cursor zrealizował kilkadziesiąt projektów uzupełniających z zakresu wsparcia sprzedaży.

Produkty firmy AkzoNobel są obecne w kilkuset punktach sprzedaży w całym kraju, zaś portfolio produktowe liczy kilkadziesiąt pozycji. Dlatego tak ważne jest kompleksowe wsparcie sprzedaży.

Cursor – w ramach współpracy z AkzoNobel – odpowiadał dodatkowo .m.in. za:

  • kilkadziesiąt eventów sprzedażowych,
  • akcje „Tajemniczy Klient” w kilkuset marketach budowlanych i punktach detalicznych na terenie całej Polski
  • wymianę produktów oraz copacking
  • badanie mailingowe firm budowlanych
  • wsparcie w obszarze obsługi i zarządzania magazynami
  • produkcję materiałów wsparcia sprzedaży

„Branża, w której działa firma AkzoNobel jest niezwykle ciekawa i wymagająca. Duża konkurencja na tym rynku sprawia, że producenci farb szukają rozwiązań, które zagwarantują skuteczne dotarcie z ofertą do klienta. I to właśnie oferuje spółka Cursor. W tym roku, podobnie jak w latach ubiegłych, skuteczność akcji realizowanych dla AkzoNobel była stuprocentowa, mimo celów sprzedażowych wyznaczonych na coraz wyższym poziomie oraz spowolnienia gospodarczego. Jesteśmy jedną z niewielu firm, która może podjąć się wsparcia w punktach sprzedaży na terenie całej Polski. Cieszymy się, że nasze doświadczenie oraz elastyczność procentuje kolejnymi i to tak bardzo rozbudowanymi kontraktami” – mówi Zbigniew Puchała, Account Manager Cursor.

Do obsługi marek AkzoNobel wykorzystywana jest rozbudowana struktura terenowa spółki Cursor, w tym centralne centrum dystrybucyjne i cztery magazyny regionalne. W projekt jest zaangażowanych 200 osób.

Cursor specjalizuje się w organizacji niestandardowych projektów sprzedażowych. W lipcu 2012 roku firma – już po raz drugi – zrealizowała projekt Miasteczka Nałęczowianka podczas międzynarodowego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. W ciągu siedmiu dni odwiedziło je ponad 50 tys. kibiców wyścigu. W portfolio klientów Cursor znajdują się takie firmy, jak: Ruch SA, Nestle Waters czy Coty.

czytaj również

Podsumowanie roku na rynku outsourcingu sprzedaży

Coraz więcej firm decyduje się na delegowanie na zewnątrz zadań związanych z procesami sprzedaży. Na rynku wygrywają dostawcy usług stawiający na inwestycje w infrastrukturę i technologie. To właśnie…

WSZYSTKIE