Grupa OEX uruchamia największy w Polsce magazyn materiałów marketingowych

Grupa OEX powiększyła swoją powierzchnię magazynową dedykowaną do obsługi materiałów marketingowych oraz sektora e-commerce. W listopadzie spółka została głównym najemcą w nowo wybudowanym kompleksie logistycznym Good Point III w Łubnej k/Warszawy. Obecnie Grupa OEX dysponuje infrastrukturą magazynową przekraczającą 50 000 m kw.

W nowo uruchomionej inwestycji Good Point III, zrealizowanej przez Real Management, OEX wynajął 16 000 m kw, stając się tym samym największym najemcą obiektu. Na terenie kompleksu w Łubnej k/Warszawy Grupa OEX jest obecna już od 2008 roku. O wyborze tej lokalizacji przesądziła m.in. dobra komunikacja z centrum Warszawy i resztą kraju, co ma kluczowe znaczenie w przypadku obsługi rozproszonych geograficznie klientów.

Łącznie Grupa OEX posiada 5 centrów dystrybucyjnych klasy A (3 w Łubnej, Gdańsk i Czeladź), spełniających normy ISO 9001:2008, GHP, GDP, GMP, HACCP. Zasoby holdingu uzupełnia kilkadziesiąt lokalnych magazynów, rozlokowanych na terenie całej Polski oraz trzy centra operacyjne dedykowane archiwizacji dokumentów. Powierzchnia przeznaczona wyłącznie dla projektów z zakresu logistyki materiałów marketingowych wynosi ponad 30 000 m kw., a do dyspozycji klientów znajduje się ponad 50 000 miejsc paletowych.

Systematyczny rozwój projektów logistycznych Grupy OEX spowodował konieczność rozbudowy wykorzystywanej przez nas infrastruktury. W tej chwili żaden polski dostawca usług z zakresu obsługi materiałów marketingowych nie dysponuje tak dużą powierzchnią magazynową – powiedział Artur Wojtaszek, członek zarządu Grupy OEX.

Grupa OEX oferuje klientom kompleksową usługę magazynowania i dystrybucji materiałów marketingowych, takich jak ekspozytory, displaye, stoiska promocyjne, produkty regularne czy poligrafia (ulotki, plakaty, katalogi). Obsługa logistyczna może obejmować także co-packing i konfekcjonowanie oraz instalację i renowację POSM. Usługa realizowana jest przy wykorzystaniu technologii umożliwiającej pracownikom klienta (np. handlowcom) samodzielne zarządzanie materiałami wspierającymi sprzedaż i planowanie wydarzeń marketingowych oraz zapewniającej wygodny dostęp do raportów, także z poziomu smartfonów i tabletów.

Sposób organizacji procesów logistycznych wspierających sprzedaż przekłada się zarówno na skuteczność, jak i koszty realizowanych aktywności marketingowych oraz sprzedażowych. Dotychczas zrealizowaliśmy setki projektów, które pozwoliły nam na wypracowanie autorskich rozwiązań w dystrybucji towarów marketingowych – mówi Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający usługami non-core logistics w Grupie OEX.

Z obsługi logistycznej materiałów marketingowych oferowanej przez Grupę OEX korzystają m.in. firmy Unilever, Johnson & Johnson, Pandora, Pernod Ricard, CEDC, Diageo, Philip Morris, PZU, Nestle i Sony.

Kompleks Good Point w Łubnej k/Piaseczna to nowoczesne centrum magazynowe klasy A+, o łącznej powierzchni ponad 50 000 m kw. Inwestycja jest zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, 7 km od drogi 50, oraz 15 km od węzła Puławska drogi ekspresowej S2. Nowo otwierany obiekt – Good Point III – został w 100 proc. wynajęty jeszcze przed zakończeniem budowy.

czytaj również

Dzień Ziemi

W tym roku Dzień Ziemi musieliśmy świętować w nieco inny sposób. Każda zmiana zaczyna się od małego kroku – to…

Outsourcing wspiera sprzedaż wielokanałową

Rozwój technologii i zmieniające się potrzeby zakupowe konsumentów powodują, że firmy chcąc skutecznie trafić ze swoją ofertą do grupy docelowej coraz częściej wykorzystują do tego…

Biegniemy dla Ukrainy

Weekend po świętach wielkanocnych okazał się być idealnym czasem do sportowej mobilizacji. Pracownicy OEX Cursor oraz przyjaciele firmy przez dwa…

WSZYSTKIE