Zasady visual merchandisingu
Nowoczesny merchandising to precyzyjne trafianie w potrzeby klienta. Przyciągnięcie go i nakłonienie, by wybrał właśnie nas i nikogo innego! Istnieje…
Nowoczesny merchandising to precyzyjne trafianie w potrzeby klienta. Przyciągnięcie go i nakłonienie, by wybrał właśnie nas i nikogo innego! Istnieje…
Jeszcze do niedawna wydawało się, że vanselling, czyli sprzedaż produktów bezpośrednio z samochodu przestaje być skuteczna. Że należy szukać innych…
Każdy świadomy przedsiębiorca rozumie potrzebę odpowiedniej ekspozycji towaru. To między innymi od niej zależy wynik sprzedażowy wypracowany przez dany produkt.…
Intensyfikacja sprzedaży wymaga wdrożenia działań dostosowanych do charakteru prowadzonej działalności, budujących skuteczną komunikację z klientami. Sampling produktów to forma reklamy,…
Optymalizacja procesu sprzedaży wymaga wielotorowych działań, zorientowanych przede wszystkim na zaspokojenie potrzeb klientów. Jednym z czynników decydujących o tym, czy…