Visual merchandiser – czym się zajmuje i jak nim zostać?
Visual merchandising to obecnie jedna z popularniejszych technik wpływu na decyzję zakupową klienta. Wiąże się to z szeregiem działań mających…
Visual merchandising to obecnie jedna z popularniejszych technik wpływu na decyzję zakupową klienta. Wiąże się to z szeregiem działań mających…
Często zdarza się tak, że wchodzimy do sklepu z myślą zakupu jednej rzeczy, a wychodzimy z czymś zupełnie innym. Oczywiście…
Istnieje wiele definicji badania rynku. Większość z nich mówi o kompleksowym, bardzo szeroko zakrojonym działaniu mającym na celu zrozumienie istoty…
Badanie rynku to szereg skomplikowanych i często czasochłonnych działań mających na celu pomoc w podjęciu odpowiedniej decyzji rynkowej. Przeprowadza się…
Badania rynku to kluczowe narzędzie oceny danego obszaru w zakresie potrzeb klienta i mechanizmów rządzących tym rynkiem. Różne metody badania…