Powrót do zakupów stacjonarnych i aktywności targowo-konferencyjnych.
Wzrośnie znaczenie outsourcingu wsparcia sprzedaży Galerie handlowe notują wzrost liczby odwiedzających. Według Polskiej Rady Centrów Handlowych wizyty są bardziej celowe…
Powrót do zakupów stacjonarnych i aktywności targowo-konferencyjnych.
Wzrośnie znaczenie outsourcingu wsparcia sprzedaży Galerie handlowe notują wzrost liczby odwiedzających. Według Polskiej Rady Centrów Handlowych wizyty są bardziej celowe…
Dzień Dziecka i Dzień Matki w OEX Cursor
Z okazji dzisiejszego Dnia Dziecka oraz niedawno obchodzonego Dnia Matki, życzymy wszystkim dużo szczęścia i spokoju. W OEX Cursor S.A. połączyliśmy…
W pandemii rozmawialiśmy z klientami po kilka razy dziennie…
W czasach pandemii sprzedaż w kanale e-commerce dynamicznie wzrosła oraz zdobyła nagłówki gazet i serca konsumentów. Jednak handel tradycyjny ma…
Ocena Satysfakcji Klienta 2020
W OEX Cursor zależy nam na nieustannym rozwoju i podnoszeniu jakości świadczonych usług. Raz w roku przeprowadzamy Badanie Satysfakcji Klienta.…
W tym roku Dzień Ziemi musieliśmy świętować w nieco inny sposób. Każda zmiana zaczyna się od małego kroku – to…
Najwyższe wyróżnienie od British American Tobacco dla OEX Cursor
Aktywnie uczestniczymy w rozwoju biznesu naszych klientów tworząc nieszablonowe rozwiązania. Elastyczność naszych działań została doceniona przez British American Tobacco Poland.…
Wspieramy obsługę reklamacji w MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
W ramach działań wspierających sprzedaż, OEX Cursor współorganizuje obsługę klientów Makro reklamujących towary zakupione w 28 halach sieci, na terenie…
Po raz kolejny zostali wybrania Ambasadorzy OEX Cursor. W tym roku tym tytułem zostały wyróżnione 3 osoby: Marta Zielińska Tomasz…
Jak wspierać sprzedaż i motywować pracowników przy użyciu narzędzia Tajemniczy Klient?
Narzędzie Tajemniczy Klient w głównej mierze wykorzystywane jest do badania jakości obsługi i egzekwowania wyznaczonych standardów w punktach sprzedaży. Często…