Ocena Satysfakcji Klienta 2020

W OEX Cursor zależy nam na nieustannym rozwoju i podnoszeniu jakości świadczonych usług. Raz w roku przeprowadzamy Badanie Satysfakcji Klienta. Dzięki zebranym informacjom jesteśmy w stanie sprawnie dopasować się do oczekiwań i potrzeb naszych klientów.

Miniony rok był wyjątkowy i wymagał dużej elastyczności i szybkości działania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Jesteśmy dumni z naszych pracowników, którzy z takim zaangażowaniem wykonują swoje obowiązki. To dzięki ludziom OEX Cursor może osiągać tak wysokie wyniki wśród klientów.

wyniki ankiety ocena satysfakcji klienta OEX Cursor

czytaj również

O systemach wsparcia sprzedaży

Optymalizując procesy obsługi retail dla naszych klientów jesteśmy w stanie ograniczyć koszty nawet o 30 proc. bez utraty przychodów z rynku, a nawet zwiększając…

WSZYSTKIE