Ocena Satysfakcji Klienta 2020

W OEX Cursor zależy nam na nieustannym rozwoju i podnoszeniu jakości świadczonych usług. Raz w roku przeprowadzamy Badanie Satysfakcji Klienta. Dzięki zebranym informacjom jesteśmy w stanie sprawnie dopasować się do oczekiwań i potrzeb naszych klientów.

Miniony rok był wyjątkowy i wymagał dużej elastyczności i szybkości działania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Jesteśmy dumni z naszych pracowników, którzy z takim zaangażowaniem wykonują swoje obowiązki. To dzięki ludziom OEX Cursor może osiągać tak wysokie wyniki wśród klientów.

wyniki ankiety ocena satysfakcji klienta OEX Cursor

czytaj również

CX OEX Summit

Konferencja CX OEX Summit już za nami, ale w OEX Cursor S.A. nie zwalniamy tempa. Punktem wyjścia do tematów paneli…

WSZYSTKIE