Ocena Satysfakcji Klienta 2020

W OEX Cursor zależy nam na nieustannym rozwoju i podnoszeniu jakości świadczonych usług. Raz w roku przeprowadzamy Badanie Satysfakcji Klienta. Dzięki zebranym informacjom jesteśmy w stanie sprawnie dopasować się do oczekiwań i potrzeb naszych klientów.

Miniony rok był wyjątkowy i wymagał dużej elastyczności i szybkości działania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Jesteśmy dumni z naszych pracowników, którzy z takim zaangażowaniem wykonują swoje obowiązki. To dzięki ludziom OEX Cursor może osiągać tak wysokie wyniki wśród klientów.

wyniki ankiety ocena satysfakcji klienta OEX Cursor

czytaj również

Powstał film o Aplikacji MMOnline

Działamy tak, aby nie tylko spełniać oczekiwania klientów, ale również je wyprzedzać! Aplikacja MMOnline służy do zdalnego zarządzania procesem merchandisingu.…

Ocena Satysfakcji Klienta

W OEX Cursor stawiamy duży nacisk na komunikację. Dzięki informacjom zwrotnym od Klientów możemy cały czas podnosić jakość naszych usług.…

Projekt “Wzorowy Kierowca OEX Cursor”.

W trzecim kwartale poprzedniego roku uruchomiliśmy projekt „Wzorowy Kierowca OEX Cursor”, który ma na celu systematyczne nagradzanie osób mogących poszczycić się „czystą” historią…

WSZYSTKIE