Już po raz drugi Cursor dla marki Nałęczowianka
Spółka Cursor kolejny rok z rzędu realizuje projekt Miasteczka Nałęczowianka podczas międzynarodowego wyścigu kolarskiego. Stacjonarne rowery treningowe, rywalizacje sportowe na Playstation – kampania spółki Cursor dla producenta wody mineralnej obejmuje kompleksową obsługę eventową Tour de Pologne.
Cursor specjalizuje się w projektowaniu i realizacji złożonych procesów sprzedażowych i promocyjnych oraz logistyce materiałów marketingowych. Kampania realizowana przez Cursor na rzecz Nałęczowianki – w ramach wyścigu Tour de Pologne – obejmuje organizację i obsługę działań promocyjnych w Miasteczkach Nałęczowianki, które staną na mecie każdego z 7 etapów wyścigu. Działania prowadzone będą na całej trasie od 10 do 16 lipca 2012 roku.
W ramach umowy z firmą Nestle Waters, Cursor odpowiedzialny będzie za zarządzanie oraz instalację elementów reklamowych, ekspozycyjnych, serwis i obsługę sprzętu promocyjnego. Na trasie wyścigu oraz w Miasteczkach Nałęczowianki 50-osobowy zespół techniczny Cursor rozstawi w sumie 27 figur pneumatycznych – będą to ogromne balony reklamowe, 4 metrowe butelki, bramy oraz namioty. Spółka z Grupy OEX przeprowadzi również akcję samplingową wody – w sumie do rozdania będzie ponad 50 tysięcy butelek Nałęczowianki Sport. W mobilnych Miasteczkach Nałęczowianki specjalnie dedykowane przez firmę Cursor hostessy-animatorki będą organizować konkursy i zabawy dla kibiców. Fani wyścigu będą mogli m.in. skorzystać ze stacjonarnych rowerów treningowych i spróbować swoich sił na Play Station, m.in. w Cyberbike 2 – pierwszej na świecie grze wideo wykorzystującej normalnych rozmiarów rower treningowy, jako kontroler ruchowy. Dodatkowo, spółka Cursor zadba także o wynajem, branding oraz zarządzanie flotą samochodów, które utworzą kolumnę reklamową przed peletonem Tour de Pologne.
Miasteczka Nałęczowianki są jednym z kilku elementów kampanii realizowanej przez spółkę Cursor z Grupy OEX w ramach Tour de Pologne.
„Wieloletnie doświadczenie spółki Cursor w zakresie outsourcingu procesów marketingowych, logistycznych oraz wsparcia sił sprzedaży doskonale sprawdza się w przypadku tak dużych przedsięwzięć. Tour de Pologne jest jednym z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowym w Polsce. Cieszymy, że po raz kolejny możemy być jego częścią. Dołożymy wszelkich starań, by tegoroczna edycja – podobnie jak poprzednia – była dla wszystkich kibiców fantastyczną zabawą!” – mówi Artur Wojtaszek, Prezes Zarządu Cursor S.A.
W zeszłorocznym Tour de Pologne Cursor także obsługiwał markę Nałęczowianka w zakresie działań promocyjnych. W ciągu 7 dni Miasteczka Nałęczowianki odwiedziło około 68 tysięcy osób, a w konkursach i akcjach promocyjnych realizowanych przez spółkę Cursor wzięło udział niemalże 2 tysiące kibiców wyścigu.