!eatme – nowa marka na rynku samplingów empirycznych

Cursor S.A., w ramach swoich struktur, rozwija nową markę !eatme, specjalizującą się w planowaniu i realizacji niestandardowych akcji samplingowych. To pierwsza na polskim rynku oferta łącząca kompetencje z obszaru komunikacji i egzekucji projektów bazujących na bezpośrednim dotarciu do konsumentów.

eatme logo!eatme specjalizuje się w samplingu empirycznym i marketingu doświadczeń. To działania budujące wizerunek marek, które w niestandardowy sposób pozwalają konsumentowi na bezpośredni kontakt z produktem – przez próbowanie, dotykanie, doświadczanie. Dzięki połączeniu sił z zasobami Cursora, posiadającym jeden z największych w Polsce zespołów terenowych, oferuje klientom kompleksową usługę, łączącą koncepcję i strategię projektu z jego egzekucją.

W przeciwieństwie do większości agencji działających w tym obszarze zajmujemy się wszystkim od początku do końca, to duży komfort dla naszych klientów. Działając jako jeden organizm z ogólnopolską strukturą terenową Cursora jesteśmy w stanie przeprowadzić każdą akcję, nawet w najdalszym zakątku Polski, niekiedy działając z dnia na dzień

– mówi Małgorzata Begier, zarządzająca marką !eatme.

Nowy brand współtworzy zespół związany poprzednio z agencją Havas Engage Warsaw, który posiada kilkanaście lat doświadczenia w obsłudze złożonych projektów aktywacyjnych dla najbardziej znanych polskich i zagranicznych marek, m.in. takich jak Coca-Cola, Unilever, Reckitt Benckiser, Kimberly-Clark, Storck, Kurka Wolna i wielu innych. Drugim filarem projektu jest spółka Cursor, która specjalizuje się we wsparciu sprzedaży i marketingu, dostarczając usługi z obszaru shopper marketingu, event marketingu oraz organizacji programów konsumenckich. Połączenie kompetencji i zasobów obu marek zaowocowało stworzeniem struktury, która wyróżnia się nie tylko kompleksową ofertą, ale także elastycznością i szybkością działania.

eatme

!eatme idealnie dopełnia ofertę Cursora. Od dawna myśleliśmy o poszerzeniu naszych kompetencji o obszar koncepcyjno-strategiczny. Teraz jesteśmy w stanie wspierać klientów na każdym etapie działań marketingowych i sprzedażowych

– powiedział Artur Wojtaszek, prezes zarządu Cursor.

Klienci często rozdzielają budżet na komunikację i realizację projektu. Pełny sukces działań wzmacniających markę w świadomości grupy docelowej jest możliwy tylko wówczas, gdy specjaliści od strategii blisko współpracują z zespołem egzekucyjnym na etapie tworzenia konceptu, konsultując pomysły oraz dyskutując szanse i zagrożenia wynikające z ich implementacji w terenie – dodaje Małgorzata Begier.

!eatme oferuje szeroki zakres działań z obszaru samplingów i marketingu, m.in. testowanie kosmetyków, sprzętów i technologii (!tryme), degustacje produktów spożywczych (!tasteme), niekonwencjonalne pomysły wspierające sprzedaż (!buyme), projektowanie materiałów kreatywnych (!readme), niestandardowe pojazdy, ekspozytory, vendingmachines (!rideme) czy odwiedzanie konsumentów w masowych akcjach „door2door” (!inviteme).

Dotychczas zespół !eatme zrealizował akcje samplingowe m.in. dla marek Łowicz i Przysnacki. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem projektów dla kolejnych klientów.

czytaj również

Customer Experience w Coca Cola

Z perspektywy klienta zlecającego usługę merchandisngu, biorąc pod uwagę całą zmienność i złożoność, z którą mamy do czynienia obecnie na…

WSZYSTKIE