!eatme – nowa marka na rynku samplingów empirycznych

Cursor S.A., w ramach swoich struktur, rozwija nową markę !eatme, specjalizującą się w planowaniu i realizacji niestandardowych akcji samplingowych. To pierwsza na polskim rynku oferta łącząca kompetencje z obszaru komunikacji i egzekucji projektów bazujących na bezpośrednim dotarciu do konsumentów.

eatme logo!eatme specjalizuje się w samplingu empirycznym i marketingu doświadczeń. To działania budujące wizerunek marek, które w niestandardowy sposób pozwalają konsumentowi na bezpośredni kontakt z produktem – przez próbowanie, dotykanie, doświadczanie. Dzięki połączeniu sił z zasobami Cursora, posiadającym jeden z największych w Polsce zespołów terenowych, oferuje klientom kompleksową usługę, łączącą koncepcję i strategię projektu z jego egzekucją.

W przeciwieństwie do większości agencji działających w tym obszarze zajmujemy się wszystkim od początku do końca, to duży komfort dla naszych klientów. Działając jako jeden organizm z ogólnopolską strukturą terenową Cursora jesteśmy w stanie przeprowadzić każdą akcję, nawet w najdalszym zakątku Polski, niekiedy działając z dnia na dzień

– mówi Małgorzata Begier, zarządzająca marką !eatme.

Nowy brand współtworzy zespół związany poprzednio z agencją Havas Engage Warsaw, który posiada kilkanaście lat doświadczenia w obsłudze złożonych projektów aktywacyjnych dla najbardziej znanych polskich i zagranicznych marek, m.in. takich jak Coca-Cola, Unilever, Reckitt Benckiser, Kimberly-Clark, Storck, Kurka Wolna i wielu innych. Drugim filarem projektu jest spółka Cursor, która specjalizuje się we wsparciu sprzedaży i marketingu, dostarczając usługi z obszaru shopper marketingu, event marketingu oraz organizacji programów konsumenckich. Połączenie kompetencji i zasobów obu marek zaowocowało stworzeniem struktury, która wyróżnia się nie tylko kompleksową ofertą, ale także elastycznością i szybkością działania.

eatme

!eatme idealnie dopełnia ofertę Cursora. Od dawna myśleliśmy o poszerzeniu naszych kompetencji o obszar koncepcyjno-strategiczny. Teraz jesteśmy w stanie wspierać klientów na każdym etapie działań marketingowych i sprzedażowych

– powiedział Artur Wojtaszek, prezes zarządu Cursor.

Klienci często rozdzielają budżet na komunikację i realizację projektu. Pełny sukces działań wzmacniających markę w świadomości grupy docelowej jest możliwy tylko wówczas, gdy specjaliści od strategii blisko współpracują z zespołem egzekucyjnym na etapie tworzenia konceptu, konsultując pomysły oraz dyskutując szanse i zagrożenia wynikające z ich implementacji w terenie – dodaje Małgorzata Begier.

!eatme oferuje szeroki zakres działań z obszaru samplingów i marketingu, m.in. testowanie kosmetyków, sprzętów i technologii (!tryme), degustacje produktów spożywczych (!tasteme), niekonwencjonalne pomysły wspierające sprzedaż (!buyme), projektowanie materiałów kreatywnych (!readme), niestandardowe pojazdy, ekspozytory, vendingmachines (!rideme) czy odwiedzanie konsumentów w masowych akcjach „door2door” (!inviteme).

Dotychczas zespół !eatme zrealizował akcje samplingowe m.in. dla marek Łowicz i Przysnacki. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem projektów dla kolejnych klientów.

czytaj również

Bezpieczny powrót akcji terenowych

Po czasie wstrzymanych przez COVID-19 działań promocyjnych coraz większa ilość naszych Klientów decyduje się na powrót do ich realizacji. Czas…

Ocena Satysfakcji Klienta 2022

Już mamy wyniki tegorocznego badania Oceny Satysfakcji Klienta. Poniższe wskazania to efekt badania przeprowadzonego na 52 klientach spółki. Ankiety są…

WSZYSTKIE