Ocena Satysfakcji Klienta 2022

Już mamy wyniki tegorocznego badania Oceny Satysfakcji Klienta.

Poniższe wskazania to efekt badania przeprowadzonego na 52 klientach spółki.

Ankiety są dla nas cennym źródłem informacji na podstawie których udoskonalamy współpracę we wskazanych obszarach. To dzięki tam zawartym informacjom, możemy świadczyć usługi na coraz wyższym poziomie, dopasowane do potrzeb Klientów.

Dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym w budowanie profesjonalnego wizerunku OEX Cursor SA.

czytaj również

Zbiórka dla schroniska

25 października obchodzimy w Polsce Dzień Kundelka. W związku z tym wyjątkowym świętem w OEX Cursor zorganizowaliśmy zbiórkę dla potrzebujących…

Customer Experience w Coca Cola

Z perspektywy klienta zlecającego usługę merchandisngu, biorąc pod uwagę całą zmienność i złożoność, z którą mamy do czynienia obecnie na…

WSZYSTKIE