Ocena Satysfakcji Klienta 2022

Już mamy wyniki tegorocznego badania Oceny Satysfakcji Klienta.

Poniższe wskazania to efekt badania przeprowadzonego na 52 klientach spółki.

Ankiety są dla nas cennym źródłem informacji na podstawie których udoskonalamy współpracę we wskazanych obszarach. To dzięki tam zawartym informacjom, możemy świadczyć usługi na coraz wyższym poziomie, dopasowane do potrzeb Klientów.

Dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym w budowanie profesjonalnego wizerunku OEX Cursor SA.

czytaj również

Cursor wspiera projekt Wrażliwi na Sztukę

Cursor został partnerem aukcji charytatywnej “Wrażliwi na Sztukę”, która jest organizowana przez agencję Cheil Polska. Spółka wesprze inicjatywę realizując obsługę licytacji dzieł…

O systemach wsparcia sprzedaży

Optymalizując procesy obsługi retail dla naszych klientów jesteśmy w stanie ograniczyć koszty nawet o 30 proc. bez utraty przychodów z rynku, a nawet zwiększając…

WSZYSTKIE