Ocena Satysfakcji Klienta 2022

Już mamy wyniki tegorocznego badania Oceny Satysfakcji Klienta.

Poniższe wskazania to efekt badania przeprowadzonego na 52 klientach spółki.

Ankiety są dla nas cennym źródłem informacji na podstawie których udoskonalamy współpracę we wskazanych obszarach. To dzięki tam zawartym informacjom, możemy świadczyć usługi na coraz wyższym poziomie, dopasowane do potrzeb Klientów.

Dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym w budowanie profesjonalnego wizerunku OEX Cursor SA.

czytaj również

Nowa usługa na rynku e-commerce

Grupa OEX wprowadza na rynek zintegrowaną obsługę procesu e-sprzedaży. Usługa dedykowana jest producentom i importerom poszukujących nowoczesnych kanałów dystrybucji w sprzedaży detalicznej bez…

Qurier Świętego Mikołaja

W tym roku również elfy z OEX Cursor pomogły Świętemu Mikołajowi. Udało się nam uszczęśliwić kolejne dzieciaki i spełnić ich…

WSZYSTKIE