Customer Experience w Coca Cola

Z perspektywy klienta zlecającego usługę merchandisngu, biorąc pod uwagę całą zmienność i złożoność, z którą mamy do czynienia obecnie na rynku dóbr szybko zbywalnych, warunkiem kluczowym jest dogłębne zrozumienie jego potrzeb. Odpowiednie know-how, wynikające z doświadczenia oraz zwinność operacyjna, pozwalają na realizację usługi i zrealizowanie złożonych celów biznesowych.

Potrzeby samego Klienta w różnych punktach sprzedaży mogą być zupełnie inne. Począwszy od działań merchandisingowych w obszarze poprawności ekspozycji w półce oraz dodatkowych ekspozycji poprzez działania w zakresie profesjonalnego merchandisingu i wsparcie w wielu innych obszarach. Profesjonalny merchandising to duża oszczędność czasu na wielu płaszczyznach – doświadczenie OEX Cursor umożliwia stworzenie efektywnych zespołów merchandisingowych przy jednoczesnej redukcji nakładów pracy własnej Klienta. Zlecenia zawsze realizujemy z największą starannością i zaangażowaniem.

Zobacz kulisy naszej pracy i wpływ jaki ma ona

na działania biznesowe Coca-Cola.

 

 

Długoterminowa współpraca i partnerskie podejście są w dużej mierze receptą na sukces i zadowolenie każdej ze stron.

czytaj również

Ocena Satysfakcji Klienta 2022

Już mamy wyniki tegorocznego badania Oceny Satysfakcji Klienta. Poniższe wskazania to efekt badania przeprowadzonego na 52 klientach spółki. Ankiety są…

WSZYSTKIE