Customer Experience w Coca Cola

Z perspektywy klienta zlecającego usługę merchandisngu, biorąc pod uwagę całą zmienność i złożoność, z którą mamy do czynienia obecnie na rynku dóbr szybko zbywalnych, warunkiem kluczowym jest dogłębne zrozumienie jego potrzeb. Odpowiednie know-how, wynikające z doświadczenia oraz zwinność operacyjna, pozwalają na realizację usługi i zrealizowanie złożonych celów biznesowych.

Potrzeby samego Klienta w różnych punktach sprzedaży mogą być zupełnie inne. Począwszy od działań merchandisingowych w obszarze poprawności ekspozycji w półce oraz dodatkowych ekspozycji poprzez działania w zakresie profesjonalnego merchandisingu i wsparcie w wielu innych obszarach. Profesjonalny merchandising to duża oszczędność czasu na wielu płaszczyznach – doświadczenie OEX Cursor umożliwia stworzenie efektywnych zespołów merchandisingowych przy jednoczesnej redukcji nakładów pracy własnej Klienta. Zlecenia zawsze realizujemy z największą starannością i zaangażowaniem.

Zobacz kulisy naszej pracy i wpływ jaki ma ona

na działania biznesowe Coca-Cola.

 

 

Długoterminowa współpraca i partnerskie podejście są w dużej mierze receptą na sukces i zadowolenie każdej ze stron.

czytaj również

Podsumowanie roku na rynku outsourcingu sprzedaży

Coraz więcej firm decyduje się na delegowanie na zewnątrz zadań związanych z procesami sprzedaży. Na rynku wygrywają dostawcy usług stawiający na inwestycje w infrastrukturę i technologie. To właśnie…

WSZYSTKIE