Grupa OEX rozwija dział strategii marketingowej i kreacji

Grupa OEX poszerza portfolio swoich rozwiązań o strategię marketingową i kreację. Nowy dział, funkcjonujący pod marką Bluecloud, tworzą Monika Donner i Łukasz Janowski. Świeżo pozyskane kompetencje pozwolą Grupie OEX zaoferować klientom unikalny na rynku zakres obsługi procesów sprzedażowych i marketingowych.

Bluecloud to marka, która powstała w strukturze holdingu OEX, w celu zapewnienia klientom jeszcze bardziej kompleksowej obsługi. Nowa oferta bazuje na koncepcji „chmury”, skupiając najszerszą na rynku sieć kompetencji z zakresu wsparcia sprzedaży i marketingu. Zasoby będą każdorazowo dobierane do konkretnego projektu, co pozwoli wyeliminować stałe koszty oraz zwiększy elastyczność i efektywność działań prowadzonych na rzecz klientów.

Rozbudowana oferta Grupy OEX umożliwi kompleksową obsługę procesów sprzedażowych i marketingowych: od opracowania koncepcji działań, przygotowania projektów graficznych, produkcję materiałów, przez zapewnienie ludzi i infrastruktury niezbędnej do realizacji konkretnych aktywności, aż po logistykę, działania online i kampanie promocyjne BTL i TTL.

W takim modelu dział Bluecloud będzie realizował dla klientów projekty z zakresu field marketingu, promocji, eventów, programów lojalnościowych, rebrandingu i outdooru.

Rozbudowa kompetencji to naturalny krok w kierunku rozwoju Grupy OEX. Utworzenie działu strategiczno – kreatywnego pozwoliło nam zbudować unikalną na rynku ofertę. Obecnie klienci mogą powierzyć naszej spółce obsługę całości procesów wspierających sprzedaż, bez konieczności współpracowania z kilkoma dostawcami zewnętrznymi. To zarówno wygoda, jak i wymierna oszczędność kosztów – mówi Artur Wojtaszek, wiceprezes zarządu Grupy OEX.

Trzon Bluecloud tworzy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na jego czele stoją Łukasz Janowski oraz Monika Donner, którzy realizowali projekty dla takich marek jak Coca-Cola, Nestle, Polsat, Amica, USP Zdrowie i Bosch.

Łukasz Janowski w ostatnim czasie – jako Dyrektor Zarządzający – odpowiadał za rebranding Linea Recta Polska w Unique One i powołanie nowej spółki interaktywnej Unique Digital. Wcześniej przez ponad 5 lat pracował w strukturach PMPG S.A. (wydawcy m.in. Wprost). W agencjach BTL Point Group i Nano, jako Client Service Director. Swoją karierę zaczynał w Cursorze. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Monika Donner wielokrotnie sprawowała funkcję dyrektora kreacji, m.in. w agencjach Polymus BTL, Focus Media Group, K2 oraz Linea Recta Polska. Jest laureatką wielu nagród, m.in. Kreatura, Golden Arrow, Złote Orły, Webstar za projekt Volvo XC60, KTR Brąz w kategorii marketing wirusowy oraz sieci Grey za reklamę prasową Hyundai.

Więcej informacji na temat Bluecloud pod adresem: www.blue-cloud.pl

czytaj również

Cursor wspiera projekt Wrażliwi na Sztukę

Cursor został partnerem aukcji charytatywnej “Wrażliwi na Sztukę”, która jest organizowana przez agencję Cheil Polska. Spółka wesprze inicjatywę realizując obsługę licytacji dzieł…

Projekt “Wzorowy Kierowca OEX Cursor”.

W trzecim kwartale poprzedniego roku uruchomiliśmy projekt „Wzorowy Kierowca OEX Cursor”, który ma na celu systematyczne nagradzanie osób mogących poszczycić się „czystą” historią…

WSZYSTKIE