Cursor wspiera organizację eventów marki BaByliss
Spółka Cursor realizuje obsługę techniczną eventów organizowanych przez markę BaByliss. Współpraca obejmuje m.in. takie wydarzenia jak Bieg w Sukniach Ślubnych, Targi Ślubne oraz świąteczne Targi Moustache.
W ramach współpracy z BaByliss Cursor odpowiada za projekty graficzne oraz produkcję stoisk eventowych i stanowisk dla stylistek obsługujących markę. W gestii spółki znajduje się także kompleksowa obsługa logistyczna wydarzeń, w tym montaż i demontaż materiałów.
Eventy umożliwiają nam bezpośredni kontakt z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientkami. Przykładamy dużą wagę do tego, aby strefy BaByliss były atrakcyjne dla użytkowniczek, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która posiada doświadczenie przy podobnych projektach – powiedziała Marta Liskiewicz Marketing Specialist Babyliss Polska Sp. z o. o.
Zaprojektowane przez Cursor stoiska mają nowoczesną formę i zapewniają komfort użytkowniczkom chcącym wypróbować możliwości produktów BaByliss. Wszystkie elementy zostały wyprodukowane z lekkich materiałów, co pozwoliło na optymalizację ich obsługi logistycznej.
Cursor posiada ponad 15-letnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze eventów, ułatwiających dotarcie z produktem lub usługą do klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Spółka realizuje zarówno akcje typowo wizerunkowe, jak i sprzedażowe.
Klientom oferujemy kompleksową organizację każdego rodzaju wydarzeń, m.in. konferencji, pikników, wystaw, spotkań integracyjnych i imprez sportowych. Zajmujemy się koncepcją, wyszukaniem obiektów, zapewnieniem sprzętu i obsługi cateringowej, a także pełną logistyką – mówi Łukasz Kołodziejski, dyrektor regionu z działu field marketing Cursor SA.
BaByliss działa na rynku pielęgnacji i stylizacji włosów. W strefach BaByliss, organizowanych podczas wydarzeń adresowanych do kobiet, uczestniczki mają możliwość zapoznania się z nowościami oraz poznania ich korzyści i cech. Panie mogą także korzystać z porad eksperta ds. włosów i poeksperymentować z fryzurą przy użyciu produktów marki.