Cursor realizuje konkurs walentynkowy dla marki Magnetic

W ramach współpracy z PPHU MILLANO Sp z o.o., producentem marki słodyczy Magnetic, Cursor zrealizuje cykl konkursów w sieci Biedronka. Pierwszym projektem jest startująca 1 lutego 2016 roku promocja walentynkowa.

Czas trwania konkursu: 01-21.02.2016 r.

Cel konkursu: Wybranie najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe: „Opisz jak udało Ci się przyciągnąć miłość Twojego życia”

Warunek wzięcia udziału w konkursie:

  • Dokonanie zakupu w sieci sklepów „Biedronka”, w czasie trwania konkursu, dowolnych produktów marki „Magnetic” za kwotę minimum 10 PLN,
  • zgłoszenie się do konkursu poprzez prawidłowe wypełnienie, najpóźniej do dnia 21.02.2016 roku, formularza znajdującego się na stronie internetowej: www.magnetic-konkursy.pl

Na autorów najciekawszych odpowiedzi czeka 15 nagród w postaci voucherów na dwuosobowe, trzydniowe pobyty (dwie doby hotelowe) w dowolnym hotelu sieci Gołębiewski, o wartości 1278 zł brutto każdy.

czytaj również

Podsumowanie roku na rynku outsourcingu sprzedaży

Coraz więcej firm decyduje się na delegowanie na zewnątrz zadań związanych z procesami sprzedaży. Na rynku wygrywają dostawcy usług stawiający na inwestycje w infrastrukturę i technologie. To właśnie…

WSZYSTKIE