Proces obsługi klienta – z jakich etapów się składa i jak można go zoptymalizować?
Zwrócenie uwagi na Twoją ofertę i zainteresowanie konsumenta to dopiero początek ścieżki sprzedażowej. W praktyce to właśnie proces obsługi klienta…
Zwrócenie uwagi na Twoją ofertę i zainteresowanie konsumenta to dopiero początek ścieżki sprzedażowej. W praktyce to właśnie proces obsługi klienta…
Wprowadzanie nowego produktu na rynek oraz otwieranie sklepu, zarówno stacjonarnego, jak i internetowego, powinno być poprzedzone odpowiednimi badaniami konsumenckimi. Dlaczego?…
Mimo rosnącej popularności zakupów internetowych, sklepy stacjonarne nadal przyciągają wielu klientów. Powód jest prosty – kupujący nie musi czekać na…
Zdobycie zainteresowania potencjalnego klienta to jedno, ale jego utrzymanie może okazać się o wiele trudniejsze. Tymczasem budowanie relacji opartej na…
Komfort i zadowolenie klientów powinno być nadrzędnym celem każdej marki, niezależnie od tego, jaki jest obszar jej działalności. Dlaczego? Te…