Ścieżka zakupowa klienta – czym jest i jakie ma etapy?
Szybko rozwijający się rynek sprzedaży sprawia, że dzisiejszy konsument ma do wyboru szeroki asortyment produktów. Dla Twojej firmy oznacza to…
Potrzebujesz logo?
Pobierz plikiSzybko rozwijający się rynek sprzedaży sprawia, że dzisiejszy konsument ma do wyboru szeroki asortyment produktów. Dla Twojej firmy oznacza to…
Zwrócenie uwagi na Twoją ofertę i zainteresowanie konsumenta to dopiero początek ścieżki sprzedażowej. W praktyce to właśnie proces obsługi klienta…
Wprowadzanie nowego produktu na rynek oraz otwieranie sklepu, zarówno stacjonarnego, jak i internetowego, powinno być poprzedzone odpowiednimi badaniami konsumenckimi. Dlaczego?…
Mimo rosnącej popularności zakupów internetowych, sklepy stacjonarne nadal przyciągają wielu klientów. Powód jest prosty – kupujący nie musi czekać na…
Zdobycie zainteresowania potencjalnego klienta to jedno, ale jego utrzymanie może okazać się o wiele trudniejsze. Tymczasem budowanie relacji opartej na…