OEX Cursor promuje zimowe nowości WINIARY

W trakcie 2 weekendów pierwszego kwartału 2018 r. w blisko 150 punktach sprzedaży w całej Polsce konsumenci będą mogli spróbować kaszotto buraczkowego – nowego produktu w portfolio marki WINIARY. Akcję prowadzoną pod hasłem WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU kompleksowo obsługuje spółka OEX Cursor, która odpowiada za realizację degustacji, logistykę, rekrutację personelu i wyposażenie stoisk. W projekt jest zaangażowanych ponad 200 osób z zespołu terenowego spółki.

Stoisko winiary

Realizacja ogólnopolskich akcji promocyjnych w tak dużej liczbie punktów sprzedaży jednocześnie to duże wyzwanie organizacyjne i logistyczne. Dzięki rozbudowanej strukturze terenowej i nowoczesnym rozwiązaniom IT jesteśmy w stanie efektywnie zarządzać każdej wielkości projektami i gwarantować odpowiedni standard usługi 

– mówi Przemysław Bogdański, członek zarządu OEX Cursor.

Nowych produktów marki WINIARY można spróbować nie tylko w sieciach hiper- i supermarketów, ale także w mniejszych formatach handlowych.

Klienci korzystający z usług wsparcia sprzedaży coraz częściej decydują się na promocję produktów także w mniejszych formatach sklepów. Zaletą takiego rozwiązania jest bardziej indywidualny kontakt z konsumentem i skuteczniejsze dotarcie z przekazem do grupy docelowej

– dodaje Przemysław Bogdański.

OEX Cursor współpracuje z marką WINIARY od października 2017 roku. Pierwszy etap akcji WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU, obejmujący promocję m.in. sosów do makaronów, koncentratów zup, kaszotto oraz rozgrzewających kisieli został zrealizowany pod koniec ubiegłego roku. Degustacje były prowadzone w 475 punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

czytaj również

WSZYSTKIE