Wspieramy obsługę reklamacji w MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
W ramach działań wspierających sprzedaż, OEX Cursor współorganizuje obsługę klientów Makro reklamujących towary zakupione w 28 halach sieci, na terenie całej Polski. Spółka odpowiada również za procesowanie reklamacji z dostawcami i koordynację logistyki wysyłek zwróconych produktów.
Współpraca obu spółek rozpoczęła się w 2007 roku i stopniowo się rozwijała. Makro Cash and Carry Polska od początku stawiało sobie za cel wysoki poziom obsługi klienta w swoich centrach handlu. Outsourcing znaczącej części procesu obsługi reklamacji klientów pozwolił na odciążenie własnego personelu pracującego na terenie hal i jednocześnie realizowanie reklamacji osiągając coraz lepsze parametry takie jak czas załatwienia sprawy, proponowanie innych rozwiązań, czy zwiększanie ilości spraw załatwianych od ręki podczas wizyty klienta w hali Makro.
Reklamacje to bardzo ważny obszar obsługi klienta, który buduje zaufanie i opinię klientów. Jesteśmy tutaj zależni od dostawców i polityki każdego z nich, ale chcemy ten proces maksymalnie usprawnić i zapewnić klientom odwiedzającym hale Makro możliwie najlepszy serwis związany z rozpatrywaniem reklamacji. Współpraca z OEX Cursor ułatwia nam utrzymanie odpowiednich standardów tego procesu – Henryk Kujawski z Makro Cash and Carry Polska S.A.
W znacznej części przypadków klient może po prostu od razu na miejscu wymienić wadliwy towar. Wystarczy dopełnić odpowiednich formalności.
Natychmiastowa wymiana to coraz częściej stosowana praktyka wśród producentów. Dzięki temu klient załatwia sprawę, natomiast my dalej zajmujemy się odpowiednim procesowaniem, opisaniem sprawy i logistyką wysyłek. W innych przypadkach nasze działania usprawniają proces dzięki obsłudze przygotowania i wysyłania paczek, aktualizacji bazy dostawców i koordynowania terminów realizacji reklamacji – Agnieszka Belusiak, Group Account Director OEX CURSOR S.A.