Cursor S.A. rozszerzył swoją działalność przez włączenie w swoje struktury wybranych zasobów i kompetencji firmy Multitex, związanych z kompleksową produkcją gadżetów i produktów reklamowych BTL. Efektem transakcji ma być wzrost przychodów Cursora nawet o 25 mln zł w perspektywie najbliższych 2 lat.
Cursor specjalizuje się w projektowaniu i realizacji złożonych procesów sprzedażowych i promocyjnych oraz logistyce materiałów marketingowych. Włączenie kompetencji Multitex w struktury spółki Cursor jest kolejnym krokiem w konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Grupy Outsourcing Experts. Portfolio firmy Cursor powiększyło się o kolejny zakres usług. Spółka z Grupy OEX będzie mogła realizować projekty – począwszyod wizualnej identyfikacji, doradztwa, po opakowania i samą grafikę, a skończywszy na imporcie, magazynowaniu i dostawie gadżetów do Klienta.
„Liczymy na to, iż dzięki tej transakcji wyraźnie wzmocnimy pozycję Grupy OEX na polskim rynku outsourcingu procesów marketingowych. Nowe usługi już cieszą się ogromnym zainteresowaniem ze strony klientów, co pozwala nam sądzić, że te oczekiwania są całkowicie realistyczne. Klucz do sukcesu tkwi w doświadczeniu i kompetencjach, które udało nam się pozyskać, dzięki czemu jakość realizowanych procesów zdecydowanie przewyższa rynkowy standard” – mówi Artur Wojtaszek, prezes zarządu spółki Cursor z Grupy OEX.
Przeprowadzona transakcja – zakładająca włączenie w struktury Cursor wybranych zasobów i kompetencji firmy Multitex – poprzedzona została trwającymi ponad rok intensywnymi pracami nad integracją odpowiednich procesów operacyjnych obu firm, a także wypracowaniem nowej strategii biznesowej, wykorzystującej z jednej strony unikalne cechy procesów realizowanych do tej pory w Multitex, a z drugiej skalę działalności Grupy OEX.
Pierwszym projektem – zrealizowanym przez spółkę z Grupy Outsourcing Experts po konsolidacji – było wyprodukowanie limitowanej kolekcji pendrive’ów z logo UEFA EURO 2012. Nośniki USB to seria unikalnych gadżetów piłkarskich. Jedna z propozycji to kolorowe miniatury stadionów ze srebrnym brelokiem. Na rynku dostępne są również eleganckie pendrive’y, wykonane z metalu, dostępne w kilku wersjach kolorystycznych – klasycznej czerni, wyrazistej czerwieni oraz bieli. Każdy z pendrive’ów posiada unikalny graficzny wzór z logo EURO 2012.
Cursor jako licencjonowany dystrybutor gadżetów na mistrzostwa w piłce nożnej przeznaczył do sprzedaży ponad 30 tysięcy nośników pamięci USB. Są one dostępne w sieci supermarketów Real, Tesco, Carrefour Saturn i MediaMarkt w Internecie, a podczas samych mistrzostw w wybranych punktach w strefie kibica. Ceny pendrive’ów z logo Euro 2012 uzależnione są od detalistów prowadzących ich sprzedaż.