eZdrapka uatrakcyjni loterię konsumencką Lurpak

OEX Cursor organizuje loterię dla marki Lurpak „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”, w której wykorzystane są nowoczesne narzędzia do grywalizacji online i angażowania konsumentów, m.in. eZdrapka.

ezdrapka loteria organizator loteriiOEX Cursor przygotował nowoczesną formę loterii dla marki Lurpak.  Klasyczna loteria konsumencka nie jest już atrakcyjna dla klientów. Znane od lat akcje „Sprawdź, czy wygrałeś” wymagały od uczestników m.in. wysłania unikalnego kodu za pośrednictwem SMS oraz odebrania informacji zwrotnej. W zaproponowanej przez OEX Cursor formule nie będzie to już potrzebne.

Trwająca od 01.10 do 31.11.2020 r. loteria zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem eZdrapki, która łączy w sobie elementy promocji online, loterii oraz klasycznej papierowej zdrapki. W promowanie akcji w mediach społecznościowych zaangażowani zostali zasięgowi influencerzy kulinarni m.in. Natalia Kudela (@mala.cukierenka), Ewelina Borys (@foodszaki) czy Kinga Nożyńska (@kuchenne_mecyje), co wpływa na atrakcyjność loterii dla jej potencjalnych użytkowników.

Taka forma promocji pozwala na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz wpływa na budowanie zaangażowania wśród konsumentów. eZdrapka jest również atrakcyjna dla klientów, którzy nie muszą ponosić dodatkowych kosztów związanych z zabawą oraz otrzymują natychmiastową odpowiedź
na temat wygranej. Dopuszczalne jest wielokrotne uczestnictwo, co zwiększa szanse na otrzymanie nagrody.
– powiedziała Agnieszka Belusiak, Group Account Director OEX CURSOR S.A.

Po zakupie produktu objętego promocją konsument otrzyma dostęp do unikatowej, losowej zdrapki online. Zamiast ścierać warstwę zabezpieczającą z pola z informacją o nagrodzie uczestnik będzie „drapał” ekran telefonu lub tabletu palcem, odkrywając ukrytą treść. Zastosowana technologia nie wymaga instalacji żadnych dodatkowych aplikacji i będzie działała również na komputerach stacjonarnych i laptopach, gdzie „zdrapywanie” będzie odbywało się za pomocą kursora.

Podobnie jak w przypadku drukowanych zdrapek papierowych, każdy losowy kupon jest określony jako wygrany lub przegrany przed startem loterii. Działanie uczestnika polega na odkryciu, co zostało umieszczone pod konkretną zdrapką.

Dobrze przeprowadzone akcje promocyjne wpływają pozytywnie na wizerunek marki. Korzystanie ze wspracia profesjonalnych firm, takich jak OEX CURSOR, pozwala na wykorzystywanie nowych, ciekawych narzędzi, które tworzą wartość dodaną dla uczestników konkursów i loterii – mówi Karolina Gronkowska, Category Manager Arla Foods S.A.

Loterią objęte są produkty marki Lurpak – masła oraz miksy (Masło klasyczne, Masło lekko solone, Premium Miks klasyczny, Premium Miks lekko solony) o masie 200 g, dostępne w sklepach stacjonarnych (w tym sklepach stacjonarnych, prowadzących sprzedaż drogą elektroniczną), prowadzących sprzedaż detaliczną na terenie Polski.

Więcej informacji o akcji można znaleźć na dedykowanej stronie: www.loterialurpak.pl

czytaj również

WSZYSTKIE