Cursor organizuje konkurs dla marki E. Wedel

Cursor  wygrał przetarg na przygotowanie i kompleksową obsługę promocji konsumenckiej dla marki E.Wedel. Konkurs „Zadbaj o chwilę przyjemności” adresowany jest do klientów 180 sklepów sieci Intermarche.

W ramach współpracy spółka Cursor odpowiada za organizację promocji konsumenckiej w sposób kompleksowy. Do jej zadań należy m.in.:

  • przygotowanie koncepcji i hasła konkursu,
  • obsługa prawna i podatkowa,
  • obsługa systemu zgłoszeń SMS oraz reklamacji,
  • powołanie komisji konkursowej, która wyłoni laureatów,
  • zakup i logistyka nagród.

W konkursie „Zadbaj o chwilę przyjemności” każdy klient, który od 21 lutego do 6 marca 2013 r. kupi w jednym ze 180 sklepów sieci Intermarche produkty marki E. Wedel, codziennie może zdobyć jedną z trzech kart przedpłaconych Visa o wartości rynkowej 500 złotych. Łączna wartość nagród w konkursie wynosi 21 000 zł.

„Cieszymy się, że LOTTE Wedel dołączył do klientów firmy oexcursor. Nasza spółka posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze projektów promocyjnych skierowanych do konsumentów. Oferowane rozwiązania projektujemy w oparciu o analizę potrzeb klientów, elastycznie dostosowując się do ich wymagań. Współpracujemy z największymi koncernami FMCG, co jest najlepszą rekomendacją jakości naszych usług” – powiedziała Agnieszka Belusiak, Account Manager w spółce oexcursor.

czytaj również

Customer Experience w Coca Cola

Z perspektywy klienta zlecającego usługę merchandisngu, biorąc pod uwagę całą zmienność i złożoność, z którą mamy do czynienia obecnie na…

WSZYSTKIE