Aplikacja MMonline – nowość na rynku
“Działamy tak, aby nie tylko spełniać oczekiwania naszych klientów, ale również je wyprzedzać, analizując najnowsze trendy zarówno w obszarach B2C, jak i B2B. Aplikacja MMonline to rezultat prac potwierdzający to podejście. Dla nas i naszych partnerów biznesowych to nowy, bardziej efektywny poziom współpracy na linii zespół terenowy-klient. Rozwiązanie możemy wdrożyć w każdym projekcie, ponieważ jest dostępne w sklepach App Store i Google Play” – mówi Przemysław Bogdański, prezes zarządu OEX Cursor.
Partnerstwo technologiczne kluczem do sukcesu
Stworzenie i uruchomienie aplikacji to efekt wieloletniej współpracy OEX Cursor z partnerem technologicznym, firmą Absysco, specjalizującą się w projektowaniu i wdrażaniu zaawansowanych systemów informatycznych dla firm z sektora handlu detalicznego. Projekt, rozwój i testowanie funkcjonalności przeprowadzono w ramach współpracy z Coca-Cola HBC Polska. Potwierdzono podstawowe funkcjonalności dotyczące m.in. możliwości uzyskania szybkiej informacji zwrotnej czy łatwej weryfikacji danych przez klienta, który zyskał wgląd w czasie rzeczywistym realizowane działania merchandisingowe.
“Wypracowaliśmy model działania, w którym ścieżka raportowania skrócona jest do minimum, co ułatwia wszystkim zainteresowanym stronom bezpośredni dostęp do czytelnie zaprezentowanych danych.” – wskazuje Mariusz Daniluk, wiceprezes zarządu w Absysco.
Kluczowe informacje i statusy realizacji tu i teraz
Przedstawiciel handlowy jednym kliknięciem uzyskuje dostęp do informacji o statusach wizyt, poziomie realizacji zadań i ich wynikach, a także do zdjęć wykonanych w punkcie. Pozwala mu to ocenić działania niemalże w czasie rzeczywistym. Następnie Key Account Manager, używając tej samej aplikacji, może monitorować status realizacji zadań w swojej sieci, a z kolei Kierownik Regionalny – wszystkich punktów na swoim terenie. Dodatkowo pracownicy mogą dostawać automatyczne powiadomienia z kluczowymi informacjami dotyczącymi danej realizacji. Niewątpliwie skrócenie łańcucha przekazywanych informacji ma przełożenie na zwiększenie skuteczności wdrażanych strategii sprzedażowych.
“Zdawaliśmy sobie sprawę, że aby zmaksymalizować efektywność aplikacji, narzędzie musi być dostępne na smartfonach i tabletach. I tak się stało. Zadbaliśmy też o to, aby było intuicyjne w obsłudze. Ograniczyliśmy liczbę „niechcianych kliknięć”. W efekcie pracownicy klienta nie muszą już czekać na informacje zaraportowane przez merchandisera i przekazane w kolejnym kroku do centrali producenta. Mogą natychmiast zobaczyć efekty wizyt w swoich sklepach.” – wyjaśnia Tomasz Staszczuk, group account director w OEX Cursor.