Nowy rodzaj usługi wsparcia sprzedaży dla sklepów spożywczych

W ostatnich tygodniach coraz więcej firm przeniosło działania do internetu. Czy jesteśmy obecnie świadkami tworzenia się nowego rodzaju usługi wsparcia sprzedaży online?

wsparcie sprzedaży sklepy spożywcze

Zakupy spożywcze online obecnie są często nieopłacalne, ponieważ koszt dostawy bywa niewspółmiernie wysoki w stosunku do wartości zamówienia. Realizacja zamówień mogłaby być tańsza i szybsza za pośrednictwem merchandiserów, pracowników sklepów i wolontariuszy. Takie rozwiązanie zmniejszyłoby też liczbę osób w sklepach i kolejki. Eksperci twierdzą, że sieci handlowe już teraz przygotowują się do tego typu aktywności, rozmawiając m.in. z firmami technologicznymi, które mogłyby zabezpieczyć cały proces.

Komentarz do nowej usługi oraz informacje uzupełniające dostępne są w serwisie wiadomoscihandlowe.pl

czytaj również

Nowa usługa na rynku e-commerce

Grupa OEX wprowadza na rynek zintegrowaną obsługę procesu e-sprzedaży. Usługa dedykowana jest producentom i importerom poszukujących nowoczesnych kanałów dystrybucji w sprzedaży detalicznej bez…

WSZYSTKIE