Nowy rodzaj usługi wsparcia sprzedaży dla sklepów spożywczych
W ostatnich tygodniach coraz więcej firm przeniosło działania do internetu. Czy jesteśmy obecnie świadkami tworzenia się nowego rodzaju usługi wsparcia sprzedaży online?
Zakupy spożywcze online obecnie są często nieopłacalne, ponieważ koszt dostawy bywa niewspółmiernie wysoki w stosunku do wartości zamówienia. Realizacja zamówień mogłaby być tańsza i szybsza za pośrednictwem merchandiserów, pracowników sklepów i wolontariuszy. Takie rozwiązanie zmniejszyłoby też liczbę osób w sklepach i kolejki. Eksperci twierdzą, że sieci handlowe już teraz przygotowują się do tego typu aktywności, rozmawiając m.in. z firmami technologicznymi, które mogłyby zabezpieczyć cały proces.
Komentarz do nowej usługi oraz informacje uzupełniające dostępne są w serwisie wiadomoscihandlowe.pl