Rozumiemy, że każdy Klient ma inne oczekiwania, a każdy event rządzi się swoimi prawami. Podejmujemy się realizacji nawet największych i najbardziej nietypowych wydarzeń.
Potrzebujesz logo?
Pobierz plikiEvent marketing bazuje na doświadczeniu bezpośredniego kontaktu z marką lub produktem. Buduje pozytywny wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny firmy. Profesjonalnie zrealizowane działania z tego zakresu budują długofalową relację z konsumentami. Potrafią zwiększyć sprzedaż i wzmocnić rozpoznawalność marki.
Kluczowym atutem oferty usługi event marketingu OEX Cursor jest rozbudowany zespół ekspertów w zakresie field marketingu z wieloletnim doświadczeniem w organizacji różnego rodzaju eventów. Definicja field marketingu, czyli inaczej marketingu terenowego, obejmuje bezpośrednie działania promocyjne prowadzone „w terenie”, czyli punktach gromadzenia się potencjalnych konsumentów.
Dzięki temu szybko i efektywnie zaplanujemy i zorganizujemy oraz obsłużymy każde wydarzenie, także takie wymagające zaawansowanego zaplecza technicznego. Zorganizujemy działania samplingowe, roadtoury, konferencje oraz eventy i kampanie marketingowe łączące wiele narzędzi i rozwiązań wchodzących w skład marketingu eventowego.
Rozumiemy, że każdy Klient ma inne oczekiwania, a każdy event rządzi się swoimi prawami. Podejmujemy się realizacji nawet największych i najbardziej nietypowych wydarzeń.
W zależności od charakteru eventu przygotowujemy koncepcję działań, produkcję materiałów graficznych i elementów zabudowy oraz transport i logistykę wraz z montażem i demontażem. Eksperci OEX Cursor prowadzą koordynację i nadzór nad wydarzeniem oraz zapewniają pełną obsługę – łącznie z dokumentacją filmową i zdjęciową. Dzięki temu, organizacja eventów promocyjnych umożliwia osiągnięcie założonych celów.
Na życzenie zajmujemy się produkcją oraz kompletowaniem gadżetów i prezentów dla uczestników. Po zakończonym evencie tworzymy raport oparty na naszych działaniach zawierający podsumowanie akcji.
Usługi event marketingowe dopasowujemy do wymagań Klienta, jego strategii wizerunkowych oraz celu organizowanego wydarzenia, organizacji i promocji wydarzenia. Następnie przechodzimy do realizacji planu. Jako OEX Cursor przejmujemy na siebie wszystkie czynności operacyjne i pozostajemy w stałym kontakcie z Klientem. Tak, aby mieć pewność, że zlecenie jest realizowane zgodnie z oczekiwaniami.
Jakie korzyści przynosi event marketing z OEX Cursor?
Ponad 20 lat doświadczenia rynkowego w połączeniu z pasją i biznesowym know-how przekładają się na bezkompromisową efektywność w organizacji eventów. Zachęcamy do zapoznania się z wybranymi realizacjami, aby poznać nasze możliwości.
Konferencje sprzedaży, imprezy integracyjne, targi i imprezy firmowe to tylko przykładowe eventy, które od A do Z planujemy i organizujemy dla Klientów.
Zakres działań z obszaru event marketingu jest ściśle uzależniony od szczegółów zlecenia i oczekiwań Klienta. Bez względu na to, czy potrzebują Państwo wsparcia od etapu koncepcji i kreacji pomysłu, pomocy w organizacji eventu czy jego obsłudze – jesteśmy do dyspozycji. Od planowania po realizację i analizę efektów działań event marketingowych.
Do podstawowych działań event marketingowych można zaliczyć:
Event marketing buduje pozytywny wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny organizacji, wzmacniając jej pozycję na rynku.
Profesjonalnie zrealizowane działania z tego zakresu pozwolą zbudować dobrą, długofalową relację z konsumentami. Zwiększają sprzedaż i wzmacniają rozpoznawalność marki. Wewnętrzne eventy, takie jak imprezy integracyjne, budują zaangażowanie i poprawiają relacje między współpracownikami, a przede wszystkim wzmacniają identyfikację z firmą i jej pozytywny odbiór.
Event marketing to obszerna kategoria usług związana z organizacją różnego rodzaju wydarzeń. Działania event marketingowe opierają się tworzeniu imprez i wydarzeń towarzyszących promocji danego produktu, marki lub usługi. Charakter wydarzenia pozwala organizatorom wpływać na reakcję uczestników. Przykładami event marketingu w Polsce są, między innymi, wydarzenia o charakterze integracyjnym, w których uczestniczą pracownicy firmy, tematyczne targi produktowe lub akcje o ukierunkowaniu społecznym?
Celem event marketingu jest zaprezentowanie wiedzy o nowym produkcie/usłudze w ofercie firmy, dotarcie do większego grona nowych konsumentów oraz aktywizacja stałych klientów, których zaangażowanie widocznie zmalało. Umiejętnie prowadzony event marketing może mieć dla firmy konkretne przełożenie na kontakty z klientami, co w konsekwencji decyduje o wynikach sprzedażowych. Eventy promocyjne ułatwiają dodatkowo kreowanie określonego obrazu marki, kojarzącego się z propagowanymi wartościami. Wykorzystanie event marketingu, jako narzędzia promocyjnego, upraszcza efektywną komunikację z uczestnikami wydarzenia oraz nawiązywanie trwałych więzi pomiędzy firmą, a jej klientami. Organizowane wydarzenia pozwalają również na zebranie niezbędnych informacji na temat oczekiwań i opinii klientów, bazując na ich reakcjach.
Eventy w marketingu bazują współcześnie przede wszystkim na zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań multimedialnych. Połączenie obrazu i muzyki umożliwia stworzenie ciekawego, przykuwającego uwagę odbiorcy, widowiska. Ponadto, w czasie eventów bardzo często wykorzystywanym rozwiązaniem jest rozdawanie uczestnikom próbek lub miniaturowych wersji promowanych produktów oraz szerokiego wachlarza gadżetów promocyjnych: koszulek, kubków, materiałów papierniczych itp. W zależności od charakteru wydarzenia, organizatorzy mogą zdecydować się również na zaproszenie znanych osób ze środowiska tematycznie związanego z eventem lub popularnych influencerów.
Planując strategię event marketingu w firmie, należy mieć na uwadze założone cele, określając, jakie są zamierzenia skorelowane z organizowacją eventu. Dodatkowo, kwestią zasadniczą jest również przystosowanie wydarzenia do potrzeb i oczekiwań potencjalnych uczestników. Event powinien kreować przyjemną atmosferę, dzięki czemu samo wydarzenie zostanie przez nich pozytywnie zapamiętane.
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
+48 506 794 046