OEX Cursor zrealizował marketingową akcję edukacyjną dla PSG
Spółka z Grupy OEX wykonała projekt door-to-door dla Polskiej Spółki Gazownictwa. W ramach usługi OEX Cursor dotarł do ponad 400 potencjalnych odbiorców usług klienta.
Współpraca z PSG obejmowała prowadzenie działań edukacyjnych promujących ekologiczne metody ogrzewania budynków mieszkalnych. Na potrzeby projektu OEX Cursor we współpracy z MerService opracował dedykowaną dla klienta platformę raportowo-analityczną, umożliwiającą automatyzację obiegu danych i ułatwiającą ich analizę. Spółka z Grupy OEX stworzyła także landing page, za pomocą którego uprawnieni uczestnicy akcji mogli zamówić gadżety z logotypem Polskiej Spółki Gazownictwa.
Dostarczamy rozwiązania umożliwiające ekologiczne ogrzewanie budynków, dlatego zależy nam na budowaniu świadomości odbiorców, że sami mają wpływ na jakość powietrza w swoim otoczeniu. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na współpracę z partnerem posiadającym zasoby umożliwiające bezpośrednie i skuteczne dotarcie z takim przekazem do naszych potencjalnych klientów
– powiedział Mariusz Dymkowski, Lider biznesowy projektu z Polskiej Spółki Gazownictwa.
Projekt dla Polskiej Spółki Gazownictwa był realizowany przez przeszkolonych konsultantów OEX Cursor na terenie Południowej Polski. Odbiorcy akcji byli informowani o zaletach ogrzewania budynków gazem ziemnym, m.in. pozytywnym wpływie takiego paliwa na czystość powietrza, bezpieczeństwie i wygodzie użytkowania czy wysokiej sprawności energetycznej urządzeń gazowych.
Kampanie door-to-door pozwalają na bezpośredni i pogłębiony kontakt z odbiorcą końcowym, co znacznie zwiększa efektywność działań. Dostarczanie konsumentom informacji, dopasowanych do ich potrzeb i oczekiwań, ma wymierny wpływ na decyzje zakupowe
– powiedział Przemysław Bogdański z OEX Cursor.
Rozbudowana struktura terenowa OEX Cursor pozwala na realizację działań door-to-door na terenie całej Polski, także w przypadku projektów o dużej skali, realizowanych w krótkim okresie czasu.