Ocena Satysfakcji Klienta 2022

Już mamy wyniki tegorocznego badania Oceny Satysfakcji Klienta.

Poniższe wskazania to efekt badania przeprowadzonego na 52 klientach spółki.

Ankiety są dla nas cennym źródłem informacji na podstawie których udoskonalamy współpracę we wskazanych obszarach. To dzięki tam zawartym informacjom, możemy świadczyć usługi na coraz wyższym poziomie, dopasowane do potrzeb Klientów.

Dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym w budowanie profesjonalnego wizerunku OEX Cursor SA.

czytaj również

Cursor zarządza ekspozytorami kosmetyków Bell

Cursor podpisał kontrakt na obsługę wielkogabarytowych materiałów POS z firmą kosmetyczną Bell. W ramach usługi outsourcer przechowuje i dostarcza ekspozytory produktów do makijażu do kilkuset sklepów…

Ocena Satysfakcji Klienta 2022

Już mamy wyniki tegorocznego badania Oceny Satysfakcji Klienta. Poniższe wskazania to efekt badania przeprowadzonego na 52 klientach spółki. Ankiety są…

WSZYSTKIE