Ocena Satysfakcji Klienta

W OEX Cursor stawiamy duży nacisk na komunikację. Dzięki informacjom zwrotnym od Klientów możemy cały czas podnosić jakość naszych usług.
Corocznie firmy z którymi współpracujemy prosimy o wypełnienie Ankiety Satysfakcji Klienta. Podsumowanie badania z 2019 roku można zobaczyć na poniższej grafice. W tak dynamicznym czasie jak teraz, warto postawić na współpracę ze sprawdzoną firmą, w której ceni się wartości takie jak pracownicy, trwałe relacje, doświadczenie i kompetencje, transparentność oraz skuteczność.

 

Ocena satysfakcji klienta 2019

czytaj również

Customer Experience w Coca Cola

Z perspektywy klienta zlecającego usługę merchandisngu, biorąc pod uwagę całą zmienność i złożoność, z którą mamy do czynienia obecnie na…

Nowa usługa na rynku e-commerce

Grupa OEX wprowadza na rynek zintegrowaną obsługę procesu e-sprzedaży. Usługa dedykowana jest producentom i importerom poszukujących nowoczesnych kanałów dystrybucji w sprzedaży detalicznej bez…

WSZYSTKIE