Już po raz drugi Cursor dla marki Nałęczowianka

Spółka Cursor kolejny rok z rzędu realizuje projekt Miasteczka Nałęczowianka podczas międzynarodowego wyścigu kolarskiego. Stacjonarne rowery treningowe, rywalizacje sportowe na Playstation – kampania spółki Cursor dla producenta wody mineralnej obejmuje kompleksową obsługę eventową Tour de Pologne.

Cursor specjalizuje się w projektowaniu i realizacji złożonych procesów sprzedażowych i promocyjnych oraz logistyce materiałów marketingowych. Kampania realizowana przez Cursor na rzecz Nałęczowianki – w ramach wyścigu Tour de Pologne – obejmuje organizację i obsługę działań promocyjnych w Miasteczkach Nałęczowianki, które staną na mecie każdego z 7 etapów wyścigu. Działania prowadzone będą na całej trasie od 10 do 16 lipca 2012 roku.

W ramach umowy z firmą Nestle Waters, Cursor odpowiedzialny będzie za zarządzanie oraz instalację elementów reklamowych, ekspozycyjnych, serwis i obsługę sprzętu promocyjnego. Na trasie wyścigu oraz w Miasteczkach Nałęczowianki 50-osobowy zespół techniczny Cursor rozstawi w sumie 27 figur pneumatycznych – będą to ogromne balony reklamowe, 4 metrowe butelki, bramy oraz namioty. Spółka z Grupy OEX przeprowadzi również akcję samplingową wody – w sumie do rozdania będzie ponad 50 tysięcy butelek Nałęczowianki Sport. W mobilnych Miasteczkach Nałęczowianki specjalnie dedykowane przez firmę Cursor hostessy-animatorki będą organizować konkursy i zabawy dla kibiców. Fani wyścigu będą mogli m.in. skorzystać ze stacjonarnych rowerów treningowych i spróbować swoich sił na Play Station, m.in. w Cyberbike 2 – pierwszej na świecie grze wideo wykorzystującej normalnych rozmiarów rower treningowy, jako kontroler ruchowy. Dodatkowo, spółka Cursor zadba także o wynajem, branding oraz zarządzanie flotą samochodów, które utworzą kolumnę reklamową przed peletonem Tour de Pologne.

Miasteczka Nałęczowianki są jednym z kilku elementów kampanii realizowanej przez spółkę Cursor z Grupy OEX w ramach Tour de Pologne.

„Wieloletnie doświadczenie spółki Cursor w zakresie outsourcingu procesów marketingowych, logistycznych oraz wsparcia sił sprzedaży doskonale sprawdza się w przypadku tak dużych przedsięwzięć. Tour de Pologne jest jednym z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowym w Polsce. Cieszymy, że po raz kolejny możemy być jego częścią. Dołożymy wszelkich starań, by tegoroczna edycja – podobnie jak poprzednia – była dla wszystkich kibiców fantastyczną zabawą!” – mówi Artur Wojtaszek, Prezes Zarządu Cursor S.A.

W zeszłorocznym Tour de Pologne Cursor także obsługiwał markę Nałęczowianka w zakresie działań promocyjnych. W ciągu 7 dni Miasteczka Nałęczowianki odwiedziło około 68 tysięcy osób, a w konkursach i akcjach promocyjnych realizowanych przez spółkę Cursor wzięło udział niemalże 2 tysiące kibiców wyścigu.

czytaj również

Ocena Satysfakcji Klienta 2022

Już mamy wyniki tegorocznego badania Oceny Satysfakcji Klienta. Poniższe wskazania to efekt badania przeprowadzonego na 52 klientach spółki. Ankiety są…

Biegniemy dla Ukrainy

Weekend po świętach wielkanocnych okazał się być idealnym czasem do sportowej mobilizacji. Pracownicy OEX Cursor oraz przyjaciele firmy przez dwa…

WSZYSTKIE