Grupa OEX uruchamia największy w Polsce magazyn materiałów marketingowych

Grupa OEX powiększyła swoją powierzchnię magazynową dedykowaną do obsługi materiałów marketingowych oraz sektora e-commerce. W listopadzie spółka została głównym najemcą w nowo wybudowanym kompleksie logistycznym Good Point III w Łubnej k/Warszawy. Obecnie Grupa OEX dysponuje infrastrukturą magazynową przekraczającą 50 000 m kw.

W nowo uruchomionej inwestycji Good Point III, zrealizowanej przez Real Management, OEX wynajął 16 000 m kw, stając się tym samym największym najemcą obiektu. Na terenie kompleksu w Łubnej k/Warszawy Grupa OEX jest obecna już od 2008 roku. O wyborze tej lokalizacji przesądziła m.in. dobra komunikacja z centrum Warszawy i resztą kraju, co ma kluczowe znaczenie w przypadku obsługi rozproszonych geograficznie klientów.

Łącznie Grupa OEX posiada 5 centrów dystrybucyjnych klasy A (3 w Łubnej, Gdańsk i Czeladź), spełniających normy ISO 9001:2008, GHP, GDP, GMP, HACCP. Zasoby holdingu uzupełnia kilkadziesiąt lokalnych magazynów, rozlokowanych na terenie całej Polski oraz trzy centra operacyjne dedykowane archiwizacji dokumentów. Powierzchnia przeznaczona wyłącznie dla projektów z zakresu logistyki materiałów marketingowych wynosi ponad 30 000 m kw., a do dyspozycji klientów znajduje się ponad 50 000 miejsc paletowych.

Systematyczny rozwój projektów logistycznych Grupy OEX spowodował konieczność rozbudowy wykorzystywanej przez nas infrastruktury. W tej chwili żaden polski dostawca usług z zakresu obsługi materiałów marketingowych nie dysponuje tak dużą powierzchnią magazynową – powiedział Artur Wojtaszek, członek zarządu Grupy OEX.

Grupa OEX oferuje klientom kompleksową usługę magazynowania i dystrybucji materiałów marketingowych, takich jak ekspozytory, displaye, stoiska promocyjne, produkty regularne czy poligrafia (ulotki, plakaty, katalogi). Obsługa logistyczna może obejmować także co-packing i konfekcjonowanie oraz instalację i renowację POSM. Usługa realizowana jest przy wykorzystaniu technologii umożliwiającej pracownikom klienta (np. handlowcom) samodzielne zarządzanie materiałami wspierającymi sprzedaż i planowanie wydarzeń marketingowych oraz zapewniającej wygodny dostęp do raportów, także z poziomu smartfonów i tabletów.

Sposób organizacji procesów logistycznych wspierających sprzedaż przekłada się zarówno na skuteczność, jak i koszty realizowanych aktywności marketingowych oraz sprzedażowych. Dotychczas zrealizowaliśmy setki projektów, które pozwoliły nam na wypracowanie autorskich rozwiązań w dystrybucji towarów marketingowych – mówi Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający usługami non-core logistics w Grupie OEX.

Z obsługi logistycznej materiałów marketingowych oferowanej przez Grupę OEX korzystają m.in. firmy Unilever, Johnson & Johnson, Pandora, Pernod Ricard, CEDC, Diageo, Philip Morris, PZU, Nestle i Sony.

Kompleks Good Point w Łubnej k/Piaseczna to nowoczesne centrum magazynowe klasy A+, o łącznej powierzchni ponad 50 000 m kw. Inwestycja jest zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, 7 km od drogi 50, oraz 15 km od węzła Puławska drogi ekspresowej S2. Nowo otwierany obiekt – Good Point III – został w 100 proc. wynajęty jeszcze przed zakończeniem budowy.

czytaj również

WSZYSTKIE