III edycja CX OEX Summit
CX OEX Summit 2024, zorganizowany przez Grupę OEX, zgromadził w tym roku ponad 300 uczestników z branży, co niewątpliwie podkreśla rosnące znaczenie Customer Experience (CX) w kształtowaniu nowoczesnych strategii biznesowych. Wydarzenie, pełne inspirujących prezentacji i analiz rynkowych, przyciągnęło ekspertów oraz liderów opinii z wielu sektorów.
Podczas konferencji przedstawiono raport z badania Trendy CX 2024 – przeprowadzonego wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego, które analizuje aktualne oczekiwania konsumentów w Polsce oraz wyzwania, przed jakimi stoją firmy wdrażające strategie CX. Badanie wskazuje na kluczowe kierunki rozwoju, w tym większe zaangażowanie w technologie personalizacyjne, automatyzację procesów oraz rozwój intuicyjnych kanałów komunikacji, podkreślając rolę nowoczesnych narzędzi w budowaniu lojalności klientów, ale też doceniający czynnik ludzki w procesie tworzenia strategii CX.
W gronie prelegentów znaleźli się specjaliści i praktycy CX, którzy podzielili się doświadczeniami wdrażania strategii opartych na danych oraz omawiali realne wyzwania, takie jak adaptacja do zmieniających się potrzeb konsumentów oraz integracja nowych technologii z istniejącymi systemami operacyjnymi firm. Wśród prelegentów i panelistów CX OEX Summit 2024 znalazły się uznane marki reprezentujące różnorodne branże, które na co dzień mierzą się z wyzwaniami Customer Experience. Wśród nich obecni byli m.in. przedstawiciele takich firm jak: Mercedes Benz, Allegro, Vision Express, Ayvens, Coca-Cola, Maspex, Black, Red White, Douglas
CX OEX Summit 2024 po raz kolejny udowodnił, że Customer Experience to nie tylko trend, ale konieczność we współczesnym biznesie. Dzięki bogatemu programowi merytorycznemu i partnerstwu z Akademią Leona Koźmińskiego, konferencja ta dostarczyła uczestnikom wartościowej wiedzy, którą mamy nadzieję będą mogli wykorzystać do budowania wyjątkowych doświadczeń dla swoich klientów.
Więcej o wydarzeniu i wynikach badania CX Trends 2024 znajdziecie na stronie CX OEX Summit.