CX OEX Summit

Konferencja CX OEX Summit już za nami, ale w OEX Cursor S.A. nie zwalniamy tempa.
Punktem wyjścia do tematów paneli dyskusyjnych i case study było badanie przeprowadzone przez ICAN Institute pozwalające zidentyfikować 8 trendów Customer Experience w nadchodzącym czasie.

 

Z wynikami badania można zapoznać się pod poniższym linkiem:

 

Podczas jednego z paneli dyskutowano o kierunkach rozwoju zastosowania technologii wspierającej Customer Experience. Tym samym odniesiono się do najnowszych badań firmy Voice Contact Center, współorganizatora wydarzenia, z których wynika, że w najbliższych latach kluczowa w strategii Customer Experience firm będzie automatyzacja (aż 80 proc. ankietowanych menedżerów) oraz sztuczna inteligencja (75 proc. ankietowanych).
Po więcej informacji zapraszamy do artykułu w Customer Experience Manager

 

czytaj również

Nowa usługa na rynku e-commerce

Grupa OEX wprowadza na rynek zintegrowaną obsługę procesu e-sprzedaży. Usługa dedykowana jest producentom i importerom poszukujących nowoczesnych kanałów dystrybucji w sprzedaży detalicznej bez…

WSZYSTKIE