CX OEX Summit

Konferencja CX OEX Summit już za nami, ale w OEX Cursor S.A. nie zwalniamy tempa.
Punktem wyjścia do tematów paneli dyskusyjnych i case study było badanie przeprowadzone przez ICAN Institute pozwalające zidentyfikować 8 trendów Customer Experience w nadchodzącym czasie.

 

Z wynikami badania można zapoznać się pod poniższym linkiem:

 

Podczas jednego z paneli dyskutowano o kierunkach rozwoju zastosowania technologii wspierającej Customer Experience. Tym samym odniesiono się do najnowszych badań firmy Voice Contact Center, współorganizatora wydarzenia, z których wynika, że w najbliższych latach kluczowa w strategii Customer Experience firm będzie automatyzacja (aż 80 proc. ankietowanych menedżerów) oraz sztuczna inteligencja (75 proc. ankietowanych).
Po więcej informacji zapraszamy do artykułu w Customer Experience Manager

 

czytaj również

Ocena Satysfakcji Klienta

W OEX Cursor stawiamy duży nacisk na komunikację. Dzięki informacjom zwrotnym od Klientów możemy cały czas podnosić jakość naszych usług.…

Ocena Satysfakcji Klienta 2021

Kolejny raz przeprowadziliśmy Badanie Satysfakcji Klienta. Na podstawie ankiet modyfikujemy obszary współpracy z klientami tak, aby zachować najwyższy poziom jakości…

WSZYSTKIE