Cursor wspiera sprzedaż produktów Barlinek S.A.
Cursor z Grupy OEX rozpoczął współpracę z producentem desek podłogowych Barlinek S.A. Kontrakt obejmuje outsourcing konsultantów sprzedaży w sieciach sklepów DIY.
W ramach współpracy specjalnie przeszkoleni konsultanci Cursora prowadzą pokazy montażu i pielęgnacji deski barlineckiej oraz doradzają klientom w wyborze produktu dopasowanego do ich potrzeb. Działania prowadzone są m.in. w sieciach sklepów Leroy Merlin, Castorama i OBI. Największe natężenie akcji promocyjnej planowane jest na okres letni.
Konsumenci, którzy planują zakup materiałów, takich jak np. panele podłogowe, bardzo cenią fachowe doradztwo w punkcie sprzedaży. Dużą wagę przykładamy do szkoleń przed rozpoczęciem akcji, dzięki czemu nasi konsultanci mogą udzielać szczegółowych informacji dotyczących produktów Barlinek oraz zademonstrować zasady i techniki montażu. Oprócz doradztwa prowadzimy monitoring działań konkurencji, a także szczegółowo raportujemy przebieg akcji. Wskazujemy między innymi produkty, które cieszyły się największym powodzeniem czy uwagi zgłaszane przez konsumentów. Dzięki raportom z akcji klient otrzymuje cenną informację o swoim produkcie, która jest możliwa do uzyskania jedynie w bezpośrednim kontakcie z konsumentem
– powiedział Zbigniew Puchała, account manager field marketing w Cursor SA.
O wyborze dostawcy usługi zadecydowały rekomendacje z rynku. Dotychczas Cursor zrealizował kilkanaście projektów wspierających sprzedaż w sieciach DIY i Elektro. Spółka posiada rozbudowaną strukturę terenową, co umożliwia szybkie uruchomienie działań na terenie całej Polski.
Zdecydowaliśmy się na współpracę ze spółką Cursor z uwagi na jej doświadczenie i jakość usług. Koordynacja centralna i lokalna dotychczasowo przeprowadzonych akcji przebiegała na najwyższym poziomie, a zatrudniony personel pracował zgodnie z ustaloną wcześniej mechaniką. Wpłynęło to na wzrost naszych wyników sprzedażowych
– powiedziała Magdalena Kocierz, Marketing Specialist Barlinek S.A..
Cursor posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze field marketingu. Outsourcing konsultantów sprzedaży pozwala na bezpośrednie dotarcie do potencjalnych konsumentów, budowanie świadomości marki i zwiększanie sprzedaży produktu lub usługi. Spółka najczęściej realizuje tego typu akcje dla klientów z branży spożywczej, budowlanej, kosmetycznej, elektrycznej i AGD.