Cursor i TVP Sport zagrzewają kibiców do piłkarskiej rywalizacji!

Gerard Piqué, Wayne Rooney, a może Robert Lewandowski – kto znajdzie się w Twoim mistrzowskim składzie? Od 8 czerwca trwa konkurs na wirtualnego selekcjonera Euro 2012, organizowany przez TVP Sport. Teraz prawdziwi piłkarscy fani mogą spełnić swoje marzenia i stanąć do sportowej rywalizacji ze swoją mistrzowską drużyną! Gra zakończy się wraz z wielkim finałem piłkarskich mistrzostw, 1 lipca 2012. Wtedy też poznamy najlepszych selekcjonerów, którzy zgarną piłkarskie nagrody – sprzęt elektroniczny i gadżety z logo Euro 2012, w tym m.in. pendrivy w kształcie stadionów od firmy Cursor.

Każdy uczestnik konkursu Selekcjoner.tvp.pl na starcie otrzymuje wirtualny budżet, który pozwoli mu stworzyć własną drużynę piłkarską. Do wyboru są zawodnicy spośród 16 krajów uczestniczących w turnieju Euro 2012. Wirtualna drużyna przez cały czas trwania konkursu otrzymywać będzie punkty za kolejne rozgrywane mecze. Na najlepszych selekcjonerów, którzy uplasują się na najwyższych pozycjach, czekają atrakcyjne nagrody, w tym m.in. USB w kształcie stadionów z oficjalnej kolekcji Euro 2012 od firmy Cursor.

„Cieszymy się, że wraz z TVP Sport możemy uczestniczyć we wspólnym kibicowaniu podczas Euro 2012. Mamy nadzieję, że ufundowane przez nas pendrivy z logo mistrzostw okażą się niezbędnikiem każdego fana piłkarskich emocji. Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie na wirtualnego selekcjonera!” – mówi Artur Wojtaszek, prezes spółki Cursor z Grupy OEX.

Nośniki USB – wyprodukowane przez spółkę Cursor z grupy OEX – to seria unikalnych gadżetów piłkarskich. Jedna z propozycji to kolorowe miniatury stadionów ze srebrnym brelokiem. Na rynku dostępne są również eleganckie pendrivy, wykonane z metalu z poręczną zawieszką, dostępne w kilku wersjach kolorystycznych – klasycznej czerni, wyrazistej czerwieni oraz bieli. Każdy z pendrivów posiada unikalny graficzny wzór z logo EURO2012. Cursor przeznaczył do sprzedaży ponad 30 tysięcy nośników pamięci USB z logo UEFA EURO2012. Są one dostępne w sieci supermarketów Real, Tesco, Carrefour Saturn i MediaMarkt w Internecie, a podczas samych mistrzostw w wybranych punktach w strefie kibica.

Więcej informacji na www.selekcjoner.tvp.pl oraz www.oexcursor.pl/

czytaj również

Bezpieczny powrót akcji terenowych

Po czasie wstrzymanych przez COVID-19 działań promocyjnych coraz większa ilość naszych Klientów decyduje się na powrót do ich realizacji. Czas…

WSZYSTKIE