bat logo

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla British American Tobacco

British American Tobacco to jeden z najważniejszych koncernów tytoniowych, obecnych w ponad 200 krajach na całym świecie. Firma w związku z wprowadzeniem na polski rynek nowego systemu podgrzewania tytoniu – GLO – podjęła, już po raz kolejny, współpracę z OEX Cursor.

Potrzeby
Klienta

British American Tobacco wprowadził system do podgrzewania tytoniu – GLO. Jest to innowacyjna alternatywa dla tradycyjnych papierosów oraz e-papierosów, która pozwala poczuć smak prawdziwego tytoniu bez dymu i popiołu.

Podczas wprowadzania nowych produktów należało zapewnić możliwość ich wypróbowania oraz zmierzyć się z wyzwaniem jakim jest dotarcie do konsumentów. W tym przypadku dodatkowym utrudnieniem były ograniczenia prawne dotyczące wyrobów tytoniowych. Dlatego BAT potrzebował kampanii, której celem było pozyskiwanie leadów sprzedażowych – osób, które chciałyby spotkać się z przedstawicielem marki i przetestować bezpłatnie urządzenie.

Klient powierzył OEX Cursor projekt i organizację kampanii.

Działania
OEX Cursor

Zespół OEX Cursor, po analizie briefu Klienta, zaproponował kompleksowe rozwiązanie obejmujące koncepcję organizacji oraz logistykę przedsięwzięcia w tym: sprzęt, obsługę oraz zespoły doradców.

Klient, na podstawie naszych sugestii wybrał punkty przebiegu akcji i uzyskał pozwolenia na jej organizację. OEX Cursor zapewnił:

  • rekrutację zespołu doradców do kampanii,
  • transport na szkolenia,
  • wypłata wynagrodzeń podstawowych,
  • rozliczenia bonusów i benefitów,
  • obsługę kadrowo-księgową,
  • koordynację i zarządzanie pracą zespołów.

Zakres prac

Kampania ma na celu pozyskanie leadów sprzedażowych dla marki GLO. Wykorzystaliśmy do tego zespół doradców, którzy zajmują się wsparciem sprzedaży.

  • Kampania jest prowadzona w 20 największych miastach w Polsce – przede wszystkim na terenie stacji benzynowych, sklepów detalicznych, supermarketów, klubów, pubów, a także w trakcie eventów.
  • Przy projekcie pracuje w sposób ciągły ok. 150 osób, które w trakcie interakcji z konsumentami przedstawiają zalety systemu GLO.
  • Kontakty do osób zainteresowanych bezpłatnym przetestowaniem urządzenia są zbierane przy pomocy dedykowanej aplikacji.

Dla naszego Klienta wykorzystaliśmy zasoby naszych zespołów sprzedażowych i przygotowaliśmy kampanię polegającą na pozyskaniu leadów sprzedażowych.

zapytaj się o wycenę twojego projektu

Wykorzystanie działań wspierających sprzedaż oferowanych przez OEX Cursor

Efektywność kampanii wpierającej sprzedaż wynika z szerokich zasobów kadrowych oraz sprawnej logistyki – wspomaganej nowoczesną technologią. Klient otrzymuje od OEX Cursor dostęp do raportów real time – może obserwować rozmieszczenie doradców w czasie trwania całej kampanii. Istnieje też możliwość relokacji pracownika do punktów o większym zapotrzebowaniu.

Akcja rozpoczęła się jesienią 2018 roku i jest kontynuowana – co jest najlepszym dowodem na jej skuteczność oraz satysfakcję Klienta z prowadzonych przez nas działań.