Programy konsumenckie
konkursy i loterie promocyjne,
programy lojalnościowe

OEX Cursor zapewnia wszechstronną obsługę programów konsumenckich (niezależnie od tego, czy w swoim programie konsumenckim chcesz wykorzystać konkurs, program lojalnościowy lub loterię dla klientów) – od opracowania koncepcji i strategii, aż po bieżącą obsługę.

OEX Cursor pomoże zaprojektować dedykowany konkurs, program lojalnościowy lub loterię.

Zapewniamy wszechstronną obsługę programów konsumenckich (niezależnie od tego, czy chcesz wykorzystać konkurs, program lojalnościowy czy loterię dla klientów) – od opracowania koncepcji i strategii, aż po bieżącą obsługę.

ZOBACZ case studies

Gwarantujemy wsparcie prawne, logistyczne, podatkowe i organizacyjne na każdym etapie poszczególnych programów promocyjnych. Klient może nam powierzyć wszystkie działania wykonawcze – zdejmując z siebie ciężar organizacyjny, a jednocześnie czerpiąc korzyści z tego rodzaju strategii marketingowej.

Obsługujemy programy konsumenckie od A do Z. Dzięki temu nasi Klienci mogą skoncentrować się na kluczowych obszarach działań biznesowych, mając pewność, że zaprojektowany dla nich program konsumencki przyniesie oczekiwane rezultaty. Doświadczenie oraz zindywidualizowane podejście do Twoich oczekiwań OEX Cursor pozwala na zaprojektowanie najlepszych programów lojalnościowych oraz interesujących konkursów i loterii promocyjnych, dostosowanych do potrzeb Klientów.

Opracowujemy koncepcje programów konsumenckich, dopasowując je do branży i środowiska rynkowego, w jakim działa Klient.

Tworzymy przemyślany plan działań – przyciągających uwagę konsumentów, nakierowanych na osiągnięcie oczekiwanych przez Klienta wyników. Zapewniamy całkowity nadzór nad konkursem i wyborem laureatów, tworzymy regulaminy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i RODO.

Przejmujemy całą część koncepcyjną i wykonawczą zadań. Opracowujemy system identyfikacji wizualnej, markę oraz narzędzia promujące program lojalnościowy, loterię promocyjną lub konkurs (POS, strona www itp.). Zajmiemy się obsługą zgłoszeń klientów do programu, a także zapytań i reklamacji. Działania możemy wzmocnić poprzez realizację projektu w internecie i różnego rodzaju mediach.

Organizacja programów konsumenckich

Zapewniamy wsparcie na każdym etapie przygotowania i obsługi programu konsumenckiego.

Sprawnie przeprowadzone programy konsumenckie to skuteczny sposób na efektywne budowanie relacji z klientem i wzmocnienie wizerunku.

Takie efekty będą osiągnięte jednak wyłącznie, gdy program zostanie wdrożony efektywnie i będzie dopasowany do specyfiki produktu. Precyzyjnie opracowana koncepcja, po której nastąpi metodyczna, profesjonalna realizacja przełoży się na realne wzrosty sprzedaży i pozwoli pozyskać nowych klientów.

OEX Cursor zapewni wsparcie na każdym etapie przygotowania i obsługi programu konsumenckiego.

Na czym polegają programy konsumenckie?

Programy konsumenckie to m.in. różnego rodzaju konkursy, programy lojalnościowe oraz loterie. Ich celem jest wzmocnienie przywiązania klientów do marki. Przy efektywnej organizacji tego typu kampanii konieczna jest znajomość przepisów prawa (m.in. RODO), wdrożenie systemu rozliczeń finansowych oraz skuteczna komunikacja sprzedawców z klientami. Od tych elementów zależy powodzenie konkursów, programów lojalnościowych czy loterii realizowanych w celu promocji danej marki lub wzmocnienia przywiązania klientów.

Przykładowe programy konsumenckie to:

  • Konkursy z nagrodami
  • Proste i rozbudowane programy lojalnościowe
  • Loterie organizowane dla klientów

Dlaczego warto organizować konkursy i loterie konsumenckie?

Ciekawe promocyjne konkursy konsumenckie, loterie z nagrodami itp. to nie tylko świetny sposób na zdobycie nowego grona konsumentów, ale również proste narzędzia umożliwiające efektywne zadbanie o lojalność stałych klientów, którzy potrzebują regularnych bodźców wpływających na ich przywiązanie do marki. Współczesny klient ma do dyspozycji bardzo szeroki wachlarz propozycji produktowych i usługowych, dlatego skuteczna walka o jego zatrzymanie może mieć duży wpływ na osiągane wyniki sprzedaży.

Co więcej, promocje, loterie i konkursy są w stanie pomóc w stymulacji grupy klientów, którzy w przeszłości często korzystali z proponowanej oferty, ale od dłuższego czasu ich aktywność wyraźnie zmalała lub zanikła. Dodatkowo, loterie promocyjne i konkursy w sklepach pozwalają także zwrócić uwagę klientów na pojawiające się w ofercie nowości produktowe.

Czym powinny się wyróżniać konkursy i programy lojalnościowe dla klientów?

Organizacja systemu lojalnościowego, podobnie jak planowanie promocji konsumenckich, powinna bazować przede wszystkim na jasnych i nieskomplikowanych zasadach. Zawiłe regulaminy programów lojalnościowych mogą dla klientów stanowić element niepotrzebnie zniechęcający do uczestnictwa.

Poza tym, konkurs promocyjny, program lojalnościowy oraz loteria w sklepie to narzędzia marketingowe, które muszą wzbudzać w klientach odpowiednią motywację. Organizując programy konsumenckie, w pierwszej kolejności należy mieć więc na uwadze ustalenie wystarczająco atrakcyjnej nagrody, która będzie zachęcająca dla potencjalnych uczestników.

Interesuje Cię usługa
Programy konsumenckie

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania

+48 506 794 046

Napisz
do nas

Formularz kontaktowy