Experience marketing
– Marketing doświadczeń

Dzięki zastosowaniu kampanii empirycznej Twój produkt stanie się wiarygodny, a doznania odbiorcy z nim związane będą bardzo intensywne i pozostaną na długo w pamięci.

Naszym wyróżnikiem jest doświadczenie, profesjonalizm i pasja z jakimi wykonujemy powierzone nam zadania. Kluczem do sukcesu są ludzie, którzy od kilkunastu lat są z nami w jednym teamie. Doskonała współpraca w zespole przekłada się również na relacje w biznesie, dzięki czemu możemy poszczycić się wieloletnimi kontraktami i długoterminowymi projektami realizowanymi z sukcesem.

 

ZOBACZ case studies

Dlaczego warto zlecić OEX Cursor organizację kampanii wykorzystującej marketing doświadczeń?

  • Każdy projekt poddajemy dokładnej analizie pod względem oczekiwań Klienta, Konsumenta, jak również możliwości, w tym obostrzeń prawnych.

  • Dzięki stałemu teamowi z kilkunastoletnim doświadczeniem, posiadamy wyróżniający nas na rynku know how. Nasz zespół tworzą ludzie kreatywni z wyjątkowym doświadczeniem field marketingowym, potrafiący przygotować najlepszą strategię promocji. Nowoczesne, dedykowane aplikacje tworzone przez nasz zespół IT, stanowią doskonałe narzędzie uzupełniające niestandardowe działania budujące wizerunek marki.

  • Struktura terenowa, którą budowaliśmy kilkanaście lat, pozwala na realizację działań o nieograniczonym zasięgu terytorialnym i czasowym. Dedykowane zespoły są gwarancją najwyższego zaangażowania w realizację projektu i tym samym biznesowego sukcesu.

Czym jest marketing empiryczny?

Samplingi to przykład działań z zakresu Experience Marketingu

Marketing empiryczny (inaczej marketing doświadczeń lub experience marketing) jest najlepszym sposobem zaangażowania odbiorców i jednocześnie stworzenia przez nich ciekawych, rzetelnych informacji o produkcie dla grupy docelowej. Umożliwienie użytkownikom kreowania treści o własnych doświadczeniach związanych z używaniem produktu i dzielenia się nimi z innymi użytkownikami, pozwala na budowanie lojalności zarówno dotychczasowych, jak i przyszłych konsumentów.

Przykłady zastosowania marketingu doświadczeń:

  • Sampling połączony z degustacją
  • Testowanie produktu lub usługi
  • Niekonwencjonalne akcje promocyjne i materiały wspierające sprzedaż, w tym pojazdy lub maszyny
  • Masowe kampanie door to door

Marketing empiryczny to przede wszystkim wszelkiego rodzaju niestandardowe działania z zakresu marketingu, które opierają się na indywidualnych doświadczeniach. Przykładowe kampanie wykorzystujące marketing doświadczeń znajdują się w zakładce Case Study.

Experience marketing opieramy na działaniach kreowanych indywidualnie dla konkretnego produktu lub usługi. Podstawą każdej aktywności marketingu doświadczeń, bez względu na jej rodzaj – sampling/degustacja/event, jest maksymalne zaangażowanie konsumenta w promocję i umożliwienie jemu samodzielnego, niestandardowego doświadczania produktu poprzez próbowanie, dotykanie lub inną formę interakcji.

Interesuje Cię usługa
Experience marketing

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania

+48 506 794 046

Napisz
do nas

Formularz kontaktowy