British American Tobacco – działania sprzedażowe na festiwalu Woodstock

British American Tobacco to globalny koncern tytoniowy posiadający w portfolio najbardziej znane marki papierosów. OEX Cursor zorganizował od podstaw akcję eventową połączoną ze sprzedażą produktów na Festiwalu Woodstock – największej imprezie plenerowej w Polsce.

Potrzeby
Klienta

Celem British American Tobacco było wsparcie działań wizerunkowo-sprzedażowych marki poprzez widoczną obecność na Festiwalu Woodstock. Od realizatora kampanii Klient oczekiwał pełnej obsługi projektu – w obszarze logistyki, rozliczeń, technicznym, a także zapewnienia personelu.

Projekt był wyjątkowo ambitny – zarówno z uwagi na presję czasu, jak i konieczność zgrania wielu elementów oraz opracowania koncepcji działań zgodnych z przepisami prawa, a jednocześnie dopasowanych do wymagającej grupy docelowej.

Działania
OEX Cursor

Po analizie oczekiwań Klienta zespół OEX Cursor przedstawił kompleksową strategię realizacji koncepcji British American Tobacco – event połączony z prezentacją oferty marki.

Zapewniliśmy:

  • koncepcję, projekty i produkcję elementów scenografii stoisk British American Tobacco na Festiwalu,
  • dobór i produkcję strojów personelu, wyposażenia stoiska oraz gadżetów,
  • rekrutację oraz koordynację prac i nadzór nad personelem – wraz z obsługą logistyczną (transport pracowników, zakwaterowanie, wyżywienie, etc.),
  • pełne zaplecze logistyczne i magazynowe z ochroną materiałów oraz sprzedawanego produktu,
  • obsługę sprzedażową – wraz z pełnym rozliczeniem, ubezpieczeniem, obsługą konwojowania gotówki oraz systemem realizacji płatności kartą.

Zadaniem OEX Cursor było również dopełnienie wszystkich formalności związanych z obecnością na Festiwalu – ustalenia formalno-prawne z Organizatorem i Gminą Kostrzyń, wynajem powierzchni, opłacenie podatków.

Dla naszego Klienta wykorzystaliśmy działania z zakresu event marketingu połączonego z prezentacją produktów. Obecność marki na Festiwalu pozwoliła utrwalić wizerunek marki w świadomości konsumentów.

ZAPYTAJ O WYCENĘ TWOJEGO PROJEKTU

Zakres prac

Podczas eventu na Festiwalu Woodstock – trwającym 5 dni:

  • British American Tobacco uzyskał status oficjalnego partnera Festiwalu i wyłączność na sprzedaż swoich produktów,
  • na terenie festiwalowym zostały zainstalowane 3 stoiska British American Tobacco na których uczestnicy mogli zakupić produkty Klienta (gotówka/karta), zarejestrować się w bazie konsumenckiej oraz skorzystać ze strefy chillout,
  • pracowało ponad 70 osób zrekrutowanych i objętych opieką przez OEX Cursor,
  • wydaliśmy odwiedzającym Festiwal 50 000 gadżetów,
  • stworzyliśmy pełną dokumentację akcji – foto i video – do celów promocyjnych Klienta.

Wnioski płynące z wykorzystania eventu sprzedażowego

Dzięki powierzeniu OEX Cursor kompleksowej organizacji eventu sprzedażowego Klient zrealizował cele kampanii bez angażowania własnych pracowników. Przeprowadzona akcja pozwoliła wzmocnić wizerunek marki oraz budować długofalowe relacje z konsumentami.

Napisz
do nas

Formularz kontaktowy