OEX Cursor promuje zimowe nowości WINIARY

W trakcie 2 weekendów pierwszego kwartału 2018 r. w blisko 150 punktach sprzedaży w całej Polsce konsumenci będą mogli spróbować kaszotto buraczkowego – nowego produktu w portfolio marki WINIARY. Akcję prowadzoną pod hasłem WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU kompleksowo obsługuje spółka OEX Cursor, która odpowiada za realizację degustacji, logistykę, rekrutację personelu i wyposażenie stoisk. W projekt jest zaangażowanych ponad 200 osób z zespołu terenowego spółki.

Stoisko winiary

Realizacja ogólnopolskich akcji promocyjnych w tak dużej liczbie punktów sprzedaży jednocześnie to duże wyzwanie organizacyjne i logistyczne. Dzięki rozbudowanej strukturze terenowej i nowoczesnym rozwiązaniom IT jesteśmy w stanie efektywnie zarządzać każdej wielkości projektami i gwarantować odpowiedni standard usługi 

– mówi Przemysław Bogdański, członek zarządu OEX Cursor.

Nowych produktów marki WINIARY można spróbować nie tylko w sieciach hiper- i supermarketów, ale także w mniejszych formatach handlowych.

Klienci korzystający z usług wsparcia sprzedaży coraz częściej decydują się na promocję produktów także w mniejszych formatach sklepów. Zaletą takiego rozwiązania jest bardziej indywidualny kontakt z konsumentem i skuteczniejsze dotarcie z przekazem do grupy docelowej

– dodaje Przemysław Bogdański.

OEX Cursor współpracuje z marką WINIARY od października 2017 roku. Pierwszy etap akcji WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU, obejmujący promocję m.in. sosów do makaronów, koncentratów zup, kaszotto oraz rozgrzewających kisieli został zrealizowany pod koniec ubiegłego roku. Degustacje były prowadzone w 475 punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

czytaj również

Tytuł Rzetelnego Outsourcera dla Cursor SA

Spółka Cursor zdobyła po raz drugi tytuł Rzetelnego Outsourcera. Wyróżnienie, przyznawane przez redakcję Outsourcing Magazine, trafia do najlepszych firm z sektora nowoczesnych usług…

WSZYSTKIE